body {background-image: url(http://img340.imageshack.us/img340/3264/pinkleopyi5.jpg); }

pas de deux

utorak, 31.07.2007.

Prva stvar koju sam pomislila kad sam te vidjela bila je...

"Bože...




KAKO SI RUŽAN!!!!!!!!!"




- 19:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 30.07.2007.

Abyss...



Image Hosted by ImageShack.us





Evo me na otoku.

Osjećam kako mi čisti čakre...



Sama

ali

ne



usamljena.....




Večeras u Komižu...susret sa Morskim Duhom iz prošlosti...


....kao školsko gradivo koje ponavljam svake godine iznova...



I UVIJEK DOBIJEM JEDINICU!!!!!







- 19:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #

slučajnost ?...





upravo sam upisavši u tražilicu nevera u Komiži između ostalih dobila sljedeću sliku :




Image Hosted by ImageShack.us




Istambulski Taxim pod snijegom.....



Temzy,ŠTA KAŽEŠ NA OVO??!!!!




Nazar....



- 19:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 25.07.2007.

Stari prijatelji...



Goran je dio moje priče sa Morskim Čovjekom...
Upoznali smo se davne 97` i postali jako dobri prijatelji s obzirom da mi je bio podrška,rame za plakanje i naravno,glavni krivac za sve...

Proveli smo nezaboravno ljeto na Visu i tada je on odlučio kako bi ipak bilo pametno otići u Ameriku,trbuhom za kruhom,i otpirio u roku od dva tjedna...

Morski Čovjek i on bili su nerazdvojini prijatelji,ali srce Morskog Čovjeka već tada je bilo hladno tako da je prijateljstvo puklo...

Bez obzira na sve,ostali smo u kontaktu i bio mi je veći prijatelj od mnogih koji su bili blizu.

Jucer smo se nakon 8 godina našli u Dubrovniku...došao je sa svojom suprugom,slatkom Kate,pravom američankom,jednostavnom djevojkom velikog srca...

Naš susret bio je kao u filmu...moram priznati da sam puno puta zamišljala kako bi to izgledalo,i svaki put isti scenarij : ja ga dočekujem na aerodromu,ili on mene i čim ga vidim,bacam mu se u zagrljaj,čvrsto ga stisnem i pokušavam nadoknaditi sve godine što se nismo vidjeli u tom jednom zagrljaju...

E tako je i bilo!
Zapravo bilo je kao smo se rastali tek jučer...sada ima kratku kosu,pustio bradu,malo ojačao,ali to je i dalje moj Goran!

-"Ne znam zapravo šta bih te pitao..." kaže on meni...

A šta ćeš pitati,sve je isto ko prije,na Balkanu ništa nova!

A on?
Završio fax,dobio posao,kupio auto i stan u Chicagu,oženio se...

eto ti na!


Odlučila sam otići sa njim i Kate na Vis...i pokušati oživjeti naše zadnje ljeto...







...i uz njegovu pomoć možda otopiti ledeno srce Morskog Čovjeka.



- 12:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 24.07.2007.

Žudnja...



Kako mi nedostaješ...
Koliko te trebam...
Tek sada shvaćam kako je kad te nema...

Koracima Velegradom približavam se tebi...
Vrijeme teče...


Uskoro ćemo biti zajedno...

Doći ću do tebe...
Reći ćeš mi nešto na uho...
Nasmijat ću se,kao i uvijek...
Kao da se nismo ni rastali nikad...

Obujmit ćeš moje prste...
skliznut ćeš,

popesti se,

ući u mene...


A ja ću ti dopustiti sa smješkom...




Trebam tvoj mir,

tvoj šapat,

tvoj zagrljaj...



nedostaješ mi...







MOJE MORE........





Image Hosted by ImageShack.us








- 21:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sen var olmak benim:

- 20:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

A sad - odmor......zaslužili smo ga....



Image Hosted by ImageShack.us





Kelkope objesile šlapice do jeseni...

Pusa svima...


- 01:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 23.07.2007.

KAKO SU KELKOPICE OSVOJILE CARIGRAD!!!!!

- 13:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

A story about KIZ-KULESi...

There at the tower of Sestos lived a beautiful young priestess of Aphrodite named Hero. On the other side of the straits in Sestos , lived a handsome young man named Leander , who saw Hero during an Aphrodite ritual and immediately fell in love with her.

Every night , Leander would swim across the straits to be with her and Hero would light a torch on top of the tower to guide her lover to the shore.

During a long and warm summer, the two lovers met every night and Hero,the priestess of Aphrodite who was the goddess of pure love, allows Leander make love to her.

One evening at the end of the summer a storm arises, waves are high and the waters of straits become ice cold.
Leander jumps into the water to meet his lover on the other side of Hellaspoint.

Nobody knows what happened that night, whether the strong winds extinguished the fire of the torch Hero was holding and Leander loses his way, or the waves are to strong for Leander and as a result he drowns that night.

According to the story, the next morning Hero finds her lovers body on the shores of Sestos and being so distraught.




She throws herself from the tower and dies.




Image Hosted by ImageShack.us






- 12:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.07.2007.

Alýn yazýsý...



Image Hosted by ImageShack.us




Fatima se zabavlja...



- 23:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.07.2007.

Dragi,izgubili smo uloge...


OKRUTNOST


Bila je tako lijepa one večeri
i tako vedrih očiju.
U smionoj igri dopustila je
da joj skinem s ramena
bijelu maramu.

A kada je noć spustila preko nas
svoju crnu zavjesu,
postao sam još odvažniji.
No onda mi se istrgla
i rekla:" Pričekaj- do sutra!"

Drugog dana, kada sam je sreo,
bila je još divnija.

I ja joj- uzdrhtavši od sreće-rekoh
što mi je obećala.
No ona mi je na to odgovorila:
"Mutne riječi što se kazuju u noći
gube danju svaki smisao!"

I nasmiješivši se blago reče mi
na odlasku: Budi strpljiv
i ne gubi nade nikada!"




I.A.




Image Hosted by ImageShack.us






- 22:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 14.07.2007.

zaboli me ona stvar.



Image Hosted by ImageShack.us




NOBODY PUTS BABY IN THE CORNER!!!!


- 00:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.07.2007.

ZADAR GORI!!!



Image Hosted by ImageShack.us


- 17:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 11.07.2007.

Red lips,high heels...




Kad sam sama kao krađa



Image Hosted by ImageShack.us




ja, jedina u krevetu prisutna
dorta petrovna
umjesto da zaspim ili zbrajam ovce, postavljam bombe.
ugrađujem ih u tvoje preljubničke usne
koje si zaboravio ispod noćnog ormarića.
da čim se počnu ljubiti s nekom drugom smiješno eksplodiraju.
ponekad mi i uspije. svejedno, san ne dolazi.
ljubomora je sotonin tanin koji daje besmrtnu nesanicu!







......................................................................................................Dorta Jagić





- 20:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.07.2007.

Droogies...


Image Hosted by ImageShack.us

...in temporal nexus...





( "...nisam ni znao zašto sam zao..." )






- 23:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

we hate what you`ve become...


Image Hosted by ImageShack.us



- 17:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 07.07.2007.

Futurama KICKS ASS!!!! (jebe ma-ter)




Image Hosted by ImageShack.us






brijem ugasit televizor broj 2...

došlo je do kratkog spoja






jednooki ljubičasti mutant naći će izlaz...


Image Hosted by ImageShack.us








- 23:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 06.07.2007.

(I am) suicidal Blonde...

Image Hosted by ImageShack.us



sjećam se jednom...



Sjedili smo ti i ja u Thaliji...
U uskom hodiku kraj zida...
Za malim okruglim stolom...
Srkali pivu...
Pričali smo o tvojim spiljama...

..............................................................................................................................................

Sutra je ručak sa Glumcima...


dolaziš li?



...



moš mislit.







- 04:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.07.2007.

Kad razmišljam o tebi...


Image Hosted by ImageShack.us





- 02:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 04.07.2007.

I´m watching over alex f. in my mind...



Image Hosted by ImageShack.us
.....................................................................................................................................Image Hosted by ImageShack.us

- 23:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 03.07.2007.

This morning...



Image Hosted by ImageShack.us



L´homme que j´aime se reveille avec une autre...







- 23:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.07.2007.

Tainted love...



Večeras je bilo opet teško igrati...

...znajući da ćeš ubrzo nakon otići...


...njoj...



Image Hosted by ImageShack.us





"Polako se ide u RAJ..."



- 23:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 01.07.2007.

ClokworkPINK



Image Hosted by ImageShack.us

"THERE WAS ME...that is Alex ..."







Da vidimo...

1) Što treba MENI da izdržim sutrašnji dan?


Image Hosted by ImageShack.us


-a dose of Prozium, a mind-altering drug that hinders emotion towards YOU


2) Što treba TEBI da izdržiš sutrašnji dan?



Image Hosted by ImageShack.us


-Milk plus-This would sharpen you up and make you ready for a bit of the old ultra-violence towards ME



...sretno...

- 23:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

http://img340.imageshack.us/img340/3264/pinkleopyi5.jpg