body {background-image: url(http://img340.imageshack.us/img340/3264/pinkleopyi5.jpg); }

pas de deux

četvrtak, 03.05.2007.

The dark side...

Naravno!
Sve je isto kao prije....samo što je sad još opasnije...slatko kao inače...

-"Bok."
-"Pozdrav!"
-"..."
-"I...šta ima kod tebe novoga?"
-"Ništa...sve po starom...kod tebe?"
-"Ah...faks..."
-"Aha..."
-"Kako si?"
-"........solidno..."

...danas mi se čak učinilo da mi je bilo i fizički zlo prije nego sam došla na mjesto događaja.....ne znam da li sam se bojala sebe ili njega...

...na kraju ni jedno ni drugo nije ispunilo moja očekivanja:ja sam bila ja,a on...je bio on.

again...

i kao šećer na kraju,kada sam pomislila da ne može biti gore,Temzi me ubila sa novom laganicom...zašto bi bilo jednostavno??!
Moram ju naučiti što prije da izbacim ovo sranje iz sebe.

alex.f,ideš mi na živce...

Ali ti si kao oni avioni koji ti nedostaju jednom kad se odseliš daleko od aerodroma....

Image Hosted by ImageShack.us


- 01:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

http://img340.imageshack.us/img340/3264/pinkleopyi5.jpg