<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
the body of love
Cvat višnje, zrnce foto efekata, mono no aware, 84
05.04.2014.

Moja mala magija, stvorena dok sam ležala na boku, u polumračnoj sobi, s mobitelom u ruci i cvijetom višnje ubranim na moju inicijativu pola sata prije 'poziranja'...
Samo makro efekt, negativ efekt, i eto jednostavne fotografije jednog isto tako jednostavnog ali meni neodoljivog cvijeta.

Poželjela sam ga dodirnuti jer me zanimalo da li miriše... a ako išta na svijetu volim onda je to miris proljetnog cvata s voćki.
Ove godine sam se uvjerila da su šljive te koje svojim cvatom obogaćuju zrak koji me opija. Shvatila sam to jer ovog proljeća
zrak nije mirisao, a šljive nisu cvale.

Ovog proljeća se nisam opila mirisom, ali jesam pogledom na krošnje višanja i trešanja, te sad samo mogu uzdahnuti i pomisliti mono no aware.
(pojam neizrecive tuge svih stvari,osjećaj prolaznosti
svega,koji proizlazi iz budističkog učenja o prolaznosti ovog materijalnog
svijeta)





Komentari (11) On/Off







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.