Linkovi

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



MySpace Layouts



Dobro došao...ti si...
Free Site Counter
Free Site Counter

Blogovi koje posjećujem:

G@by
M@rko
An@
Tin@
T@nj@
Moren@
Fuf@
D@y@
Shp@olink@
Ancyk@
Andry
Compton
Brinet@88
Andre@
M@l@ Purgeric@
Kik@-frendic@ iz razred@
Tin@-jedn@ cur@
M@rin@
M@ri@
Nogomet@šic@

Einsteinova Pitanja:

Britanac živi u crvenoj kući.
Danac pije čaj.
Zelena kuća je lijevo od bijele.
Vlasnik zelene kuće pije kavu.
Vlasnik srednje pije mlijeko.
Norvežanin živi u prvoj kući.
Nijemac puši Prince cigarete.
Čovjek koji puši Malboro pije pivo.
Čovjek koji puši Dunhil ima susjeda koji ima konje.
Čovjek koji puši mješavinu ima susjeda koji pije vodu.
Plava kuća je do Norvežanina.
Čovjek koji puši mješavinu ima susjeda koji ima mačke.
Šveđanin ima pse.
Čovjek koji puši Pall Mall ima ptice.
Čovjek u žutoj kući puši Dunhil.

Pitanje: Tko ima zečeve?

Image Hosted by ImageShack.us

blog Layouts



KAKO IZLUDITI STARCE???
1. Pratite ih svugdje po kući
2. Zamucnite svaki put kada izgovore vaše ime
3. Pravite se da imate amneziju
4. Pričajte unatrag
5. Zabijajte se u zidove
6. Kažite im da se nošenje odjece protivi vašoj vjeri
7. Upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite
„Dobro jutro, sunašce!“
8. Zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se
nasmijte još jače
9. Govorite sve riječi iz filma
10. Išcupajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!!“
11. Nosite naljepnicu “I'm a retard!“
12. Pričajte s olovkom
13. Imajte 20 zamišljenih prijatelja i pričajte s
njima CIJELO vrijeme
14. Pokušavajte se popeti na zidove
15. Vičite u javnosti „Ne mama, neću te poljubiti“
16. Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite
„Aha....sad kužim!“
17. Jedite kosu
18. Primite ih za ruku i prošapčite „I see dead people!“
19. Dok se tuširate ili kupate, vičite „Davim se!!!“
20. Na sve što vam kažu, uzvratite „Lažljivče“
21. Pravite se da ste telefon
22. Pokušavajte plivati po podu
23. Kucajte im na vrata cijele noci
24. Kada kažu riječ iz pjesme koju znate, počnite je pjevati...
SRETNO

Tekstovi Pjesama
Lana Jurčević-Otkada te nema

Ti si taknuo najljepše žice u meni i pokazao najljepše lice ljubavi, zapalio vatru koja se sad ne gasi a onda nestao kao da nikad te nije bilo tu.

REF:Otkada te nema u mom životu, sve je poprimilo žalosnu notu, nebo je sivo ko oči tvoje, samo je magla uvijek iste boje, otkada te nema kraj mene, moje je cvijeće suho i vene, osjećam maglu, zlo mi se sprema jer ja sam bolna, otkada te nema.

Ja pokušavam spasiti ponos ljubavi, zato ne idem na ista mjesta gdje i ti i neću lagati kako sam pogrešno nazvala tvoj broj, samo ću moliti Boga da mi te vrati i da budeš moj.

REF:Otkada te nema......................2X

Lana Jurčević - Najbolja glumica

Ona me nazvala pedeset puta
kao slučajno
ja dobro znam da žena kad je ljuta
griješi prirodno
i tvoje laži nisu dobre kao prošlog mjeseca
u ovoj igri ja sam najbolja glumica
hajde nagradi moj trud
reci barem jednu dobru laž
kao da zamnom si lud
jer samo meni pripadaš
nagradi moj trud
nemoj više nikada do nje
nikom naglas priznat neću
da znala sam za sve
Al moje snage su na kraju
došle su do granica
u ovoj igri ja sam najbolja glumica
hajde nagradi moj trud
reci barem jednu dobru laž
kao da zamnom si lud
jer samo meni pripadaš
nagradi moj trud
nemoj više nikada do nje
nikom naglas priznat neću
da znala sam za sve
Hej hej hej hej
hajde nagradi moj trud
reci barem jednu dobru laž
kao da zamnom si lud
jer samo meni pripadaš
nagradi moj trud
nemoj više nikada do nje
nikom naglas priznat neću
da znala sam za sve

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prljavo Kazalište - Marina

Na božićno jutro sneno i mutno
U kaputu očevom malčice prevelikom
Došao sam na njena vrata
Da joj kažem baš da odlazim

Jer nitko nije znao sakrit suze ko Marina
Imala je oči boje vena, boje vena boje Dinama
U je, U je
Boje vena boje dinama
U je, U je

A ja, ja nemogu bez nje
Bože, Bože spasi me
A ja, ja nemogu bez nje
Bože, Bože spasi me
Ne, ne mogu bez nje
Bože, Bože spasi me
A ja, ja nemogu bez nje
Bože, Bože spasi me

Jer nitko nije znao sakrit suze ko Marina
Imala je oči boje vena
Boje vena boje Dinama
U je, u je
Boje vena, boje Dinama
U je, u je

A ja, ja nemogu bez nje
Bože, Bože spasi me
A ja, ja nemogu bez nje
Bože, Bože spasi me
A ja, ja mogu bez nje
Bože, Bože spasi me
uuuuu ja nemogu bez nje
Bože, Bože spasi me

A ja, ja nemogu bez nje
Bože, Bože spasi me
A ja, ja nemogu bez nje
Bože, Bože spasi me
A ja, ja mogu bez nje
Bože, Bože spasi me
uuuuu ja nemogu bez nje
Bože, Bože spasi me

Lana Jurčević & Luka Nižetić- Prava ljubav

Vezala me tuga svojim koncima
Tražila sam ljubav na krivim mjestima
Što samoča čini ja najbolje znam

Čovjek nije rođen da bi bio sam
Zarobi me svojim usnama
I nedaj mi da potonem do dna

I reci da če ovog puta biti sve što želim ja
Kaži da si mene čekala
I reci kako ovog puta nema roka trajanja
Prava ljubav nije potrošna

Lomi sam grane od života svog
Ko da neču umrijet, da sam iznad tog
Bilo me je svuda a sad sam kraj tebe
Još vjerujem u čuda i u nas oboje

I reci da če ovog puta biti sve što želim ja
Kaži da si mene čekala
I reci kako ovog puta nema roka trajanja
Prava ljubav nije potrošna

Zarobi me svojim usnama
I nedaj mi da potonem do dna

Toni Cetinski- Neka te odvede

Igra je pri kraju, samo potez ili dva...
Par nevažnih figura... kralj i kraljica...

Ispred mene ponor, nazad više ne mogu
I nebo je bez zvijezda cijelu godinu
Sad maske skinimo, da svi vidimo
U ovoj igri ko je ko

I, Bože, daj!
Neka te odvede, miljama od mene
Neka te zavede i prevari...
Pa da vidiš kako je
Zaspati na medu, budit' se na ledu
Dok preko noći svijet se srušio...
Svijet se srušio...

Ispred mene ponor, nazad više ne mogu
I nebo je bez zvijezda cijelu godinu
Sad maske skinimo, da svi vidimo
U ovoj igri ko je ko

I, Bože, daj!
Neka te odvede, miljama od mene
Neka te zavede i prevari...
Pa da vidiš kako je
Zaspati na medu, budit' se na ledu
Dok preko noći svijet se srušio...
Svijet se srušio...

I nebo je bez zvijezda cijelu godinu...

Svijet se srušio...

Sad maske skinimo, da svi vidimo
U ovoj igri ko je ko

I, Bože, daj!
Neka te odvede, miljama od mene
Neka te zavede i prevari...
Pa da vidiš kako je
Zaspati na medu, budit' se na ledu
Dok preko noći svijet se srušio...
Svijet se srušio...

Toni Cetinski - Onaj ko te ljubi sretan je

Obuci cu stare cipele, one znaju korak do tebe,
da mi oci vezu s njima,naci cu te ja,jedina.
Prevrnucu zemlju, gradove,
sive ceste,vjetar,oblake.
Makar platio zivotom,naci cu te ja,jedina.
Za mene jos vrijedi 10 zpovjedi,nek te nemam ja,
zaljubljen sam bio,samo jedno htio,da te ljubim zauvjek..

Onaj ko te ljubi sretan je,neka ja,neka je,
sa mnom ce se borit' za tebe,kunem se, kunem se.
Spreman sam ti dati,ovaj zivot cijeli,pitaj njega je li,
potuc' se sa svima,a toliko srce pitaj ga dal' ima...!!

Obuci cu stare cipele,one znaju korak do tebe,
da mi oci vezu s njima,naci cu te ja,jedina.
Za mene jos vrijedi 10 zpovjedi,nek te nemam ja,
zaljubljen sam bio,samo jedno htio,da te ljubim zauvjek..

Onaj ko te ljubi sretan je,neka ja,neka je,
sa mnom ce se borit' za tebe,kunem se, kunem se.
Spreman sam ti dati,ovaj zivot cijeli,pitaj njega je li,
potuc' se sa svima,a toliko srce pitaj ga dal' ima...!!

Daleka Obala- Kurve

stvari se polako vračaju na mjesto
ovako nešto se ne događa često
premda priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam,
i tad slike izbljede sve ,
i tad zatvaram se u sebe,
i tad nisi mi potrebna,
kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda
kišne kapi na grad padaju
prazno mjesto u mom krevetu sječa me
da bila si tu
ko' zna kuda si otišla
ko' zna zbog čega se ne vračaš
ko' zna sve piše u zvijezdama
još jučer pljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
što se dogodilo gdje je ta kap što je prelila čašu što te natjrala da odneseš
sve što sam volio, a tebe sam volio
sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao
ma zar sam pogriješio što sam se smijao,
kad su mi govorili da sve su žene kurve,
kad bi zauvjek zaspao ovak grad
kao u bajci, prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratiš,
a vratit ćeš se znam
i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrliš, dok me ne poljubiš
dok me ne zagrije tvoj dah.

Sminkeric@

NAPISANO: nedjelja, 26.11.2006.

Goga Sekulic- Gacice



Goga Sekulic & Osman Hadzic- Tvoje Oči



Donna Ares- To mi nije trebalo


- 11:45 - Bilo kuda kometari svuda... (22) - Pretty In Pink... - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Na ovom blogu moći ćete upoznat, mene, moje prijatelje, moj život, uglavnom bit će svega i svaćega, nadam se da će vam se svidjet!

MySpace Layouts



Izrada Bannera
src="http://img207.imageshack.us/img207/2392/banerbloghrpy3.gif" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us" />

Image Hosted by ImageShack.us

Evo malo o meni

Ime:Anja
Rođena sam: 04.12.1991
Živim u: Dugom Selu
Društvo:Imam dvije best frendice koje su mi uvijek velika podrška Mare&Gaby, i bez kojih nebi mogla, a tu su još i Iva, Petra, Kristina
Dečki:Nino,Tux,Miran,Filip.....
Škola: Privatna ekonomska
Volim:
Svog malog cerekcerek
Sve što mladi vole
Svoje frendove
Iskrenost
Zajebanciju
Izlaske
Zgodne i slatke dečke
Nevolim:Laži
Umišljene i bahate osobe
Prevare
Školu.....
Dvije osobe u koje imam najviše povjerenja su moja:
Moja BEST FRENDICA Marija

&

Sestrićna Lidija

Možete mi se javiti na anja0412@net.hr

J@ s@ br@tićem i njegovom ženom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hm koj@ poz@.....kaj vi mislite....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo vam je moja best frendica Marija:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mare & Crni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mare & Gaby

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

M@re & Iv@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iv@ & M@re

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tonk@ & M@re

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

T@dic & Tonk@ & M@re

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

M@re & G@by & Nino & Krešo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cub@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

layout for myspace



myspace layout

<

Moja Abeceda

A: Anja- moje ime i Antonija moja frendica, Ana- moja frendica
B: Blog- imam ga
C: Chad Michel Murray- moj najdraži glumac, Cristiano Ronaldo- Presladak nogometaš, Channing Tatum- presladak glumac
D: Dance- volim plesati, Darko- moj dečko
E: Engleska- želja mi je tamo otići
F: Friends- imam ih dosta, Filip- jako dobar frend
G: Gaby- moja frendica
H: Hrvatska- moja domovina
I: Iva- moja frendica,
J: Rođena sam krajem jeseni, jutro- ne volim to doba dana
K: Krešo- moj best frend, Kaka- Presladak nogometaš, Kristina- frendica
L: Ledeno Doba odličan crtić
LJ: Ljeto- obožavam ga i Ljubav- za mene nešto posebno
M: Marija- moja best frendica, More- obožavam ga, Mini Cooper- najslađi auto na svijetu, Mama- najveći oslonac i podrška
N: Nino- frend, Nika- frendica
O: Oći- to prvo gledam kod dečkiju, Obitelj- Jako mi je važna
P: Pariz- grad ljubavi, Petra- frendica
R: Roza- volim tu boju
S: Sean Faris- još jedan sladak glumac, Seks, Škola i Odrastanje- super serija
Š: Šeksi- super rijec, Škola- ne volim ju
T: Tree Hill- odlična serija, Tony- Odličan frend, Torres- Presladak nogometaš
V: Vikend- najdraži dio tijedna
Z: Zagreb- volim taj grad
Ž- Životinje- volim ih

Evo malo slikica
Zgodni Glumci

Channing Tatum

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Channing Tatum_1

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Channing Tatum_2

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Channing Tatum_3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Channing Tatum- Step Up

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Wentwort Miller

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Wentwort Miller

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

One Very Cute Boy

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Neki slatki nogometaši

Image Hosted by ImageShack.us Fernando Torres

Image Hosted by ImageShack.us Torres

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Kaka

Image Hosted by ImageShack.us Kaka

Image Hosted by ImageShack.us KaKa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us C.Ronaldo

Image Hosted by ImageShack.us C.Ronlado