Zabava :)

12.01.2007., petak

Životinje

Sakrio jež čokoladu u grmlje i napisao pismo u kojem piše:
Ovdje nije čokolada.

Slijedeći dan vratio se po čokoladu. Čokolade nije bilo, ali je našao pismo u kojem piše:
Zec nije uzeo čokoladu.


Sretne kauboj Indijanca koji vodi za sobom psa, konja i ovcu, pa ga upita:
- Jel ti, jel mogu da malo popričam s tvojim psom?
- Ali pas ne zna pričati. - kaže Indijanac!

Kauboj siđe s konja i upita psa:
- Jel stari, kako se brine ovaj o tebi?
- E, stvarno super, imam dovoljno klope i sve je ok. - reče pas.

Indijanac ne vjeruje svojim očima, a kauboj upita i konja:
- A što je s tobom? Jel se ovaj dobro brine o tebi?
- Ma u redu je, nekad je grub, ali ok je. - reče konj.

Kauboj se okrenu prema ovci da i nju upita, ali ga Indijanac presječe svojom drekom:
- E kauboj! Kauboj, ovca sve laže!


Zeko se čudno ponašao i proširi se glas po šumi da zeko nešto sprema. Prvi dan dođe zeki lija i pita ga:

- Zeko, što radiš?
- Oštrim nokte i čekam lava da ga ubijem...

Lija raširi dalje glas i dođe do zeke medo i pita ga:
- Zeko što radiš?
- Oštrim nokte i čekam lava da ga ubijem...

Idući dan dolazi lav do zeke i pita ga:
- Zeko što radiš?
- Ma evo čistim nokte i pričam gluposti.


Jednog dana se mravi odlučili napasti slona. Kad su ga vidjeli, popeli su se na njega. Slon je sve mrave bacio sa sebe, a jedan mu je ostao na vratu. Ostali mravi:

- Edi zadavi ga, zadavi ga!


Dosadilo medi da sve životinje seru uokolo po šumi i donese on poljski WC, sakupi sve životinje i kaže:

- Od sada na dalje, tko bude srao uokolo po šumi, a ne u ovaj WC, dobit će tol'ko batina da ga vlastita majka neće prepoznati!

I tako prolaze dani, šuma čista, svi koriste WC kao što je medo naredio. Međutim, jednoga dana ide zeko šumom i stisne ga. Trči on, trči prema WC-u, ali nije stigao i usrao se nasred šume. I baš tada prolazi medo, a zec ni pet ni šest, pokrije govno rukama.

- Zeko, što to imaš tamo?
- Ma ništa...
- Zeko! Pitam te što to imaš tamo?
- Ma ništa... Leptira!
- Daj da ga vidim.
- Me ne... Odletit će mi.
- Zeko, daj da vidim leptira!
- Ali odletit će!

Medo već ljut vikne:
- Zeko, pokaži mi tog leptira!!!

Zeko, znajući da nema druge, pomalo pomakne ruke i kaže:
- Ajme, al se leptir usrao!


Doveli tri psa kod veterinara i oni među sobom razgovaraju.

- Zašto su tebe doveli? - pitaju jednog.
- E jebiga, kupila mi gazdarica perzijski tepih i ja se na njega popišo. Odkud sam znao kol'ko košta i sad će me injekcijom ubiti.
- I ja imam sličan problem. Gazda kupio Porsche i mene stavio na zadnje sjedište i ja se od straha upišo pa će i mene isto ubiti. - kaže drugi.

Pitaju trećeg zašto su tebe doveli, a on odgovori.

- Moja gazdarica voli hodati po stanu gola i jednom se sagnula da nađe nešto ispod kreveta. Naguzila se i ja skočim na nju pa ju nategnem.
- Pa zato ćete sada ubiti. - kaže prvi.
- Ma ne, meni će samo odrezati nokte i malo ih isturpijati.


Vicevi by: Bloger
- 09:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nakratko o blogu

Blog je stvoren samo za zabavu te za neke smijesne slike i viceve!

Linkovi


UK logo design, logo design, UK logo, UK logos, logo, logos

Moj banner

Image Hosted by ImageShack.us

Banneri

Image Hosted by ImageShack.us