Talijani - prvaci !!! - ...:::angel:::... - Blog.hr

Talijani - prvaci !!!

Neznam za vas , ali ja sam navijala za Talijane ... i stvarno sam sretna jer su PRVI ... Neznam koliko pratite SP , ali Talijani nisu primili niti jedan gol osim penala i autogola na cijelom SVJETSKOM PRVENSTVU ... Jedino mi je malo žao TREZEGUE-a zato kaj je ispalo da je on kriv zato kaj je Francuska druga , ali ipak mnogi za to ipak krive ZIDANE -a ... Po meni Zidaneu nije trebao onakav završetak karijere ... znam , navodno mu je Talijan rekao da je SMRDLJIVI TERORIST , ali ipak to mu je završetak karijere , 15 minuta prije kraja FINALA SP ... to mu nije trebalo ... namcor

Dosta pisanja ... "samo za vas" sam napravila SLIDESHOW ... nije fora ako ne gledate od početka i ako ne čitate ono dolje šta je napišano ... ima zanimljivih slika ... ZNAČI GLEDAJTE OD POČETKA I ČITAJTE DA BI POVEZALI !!!

Nemojte mi kopirati SLIDESHOW ... AKO GA ŽELITE TRAŽITE ME KOD ...

ostavljajte komentare i svoja mišljenja o SP u Njemačkoj ...

pusa i uživajte ...


11.07.2006. ...00:20 Komentari (74) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv