only

nedjelja, 14.11.2004.

VATRA

Sinoć mi je bilo fenomenalno, jako, super lijepo! Nisam svoju najdražu vidio šest dana i toliko smo se uželjeli jedno drugom da je sve prštalo od strasti, emocija, osjecaja, nježnosti, energije, poljubaca, dodira..... :)

A danas je pravi dan za uzet knjigu u ruke i prionuti na spremanje ispita, zar ne!!??
I ako mi je isto pričinjava veliki napor, ipak sam odlučio konačno se obračunati sa preostalim ispitima i svojim slabostima!!

A napolje tako pada kiša, da mi je prosto žao što nemam neko društvo koje bi sad samnom šetalo po istoj!! Što ću uhvatilo me neko razdoblje kad obožavam kišuuuu!

I sluša mi se U2 :) Uzeću neki njihov dobar CD, odvrnuti ga do daske da se malo razdrmam, a onda za najviše pola sata sješću u stolicu, upaliti lampu i biti vrijedan…

- 11:27 - Komentari (25) - Isprintaj - #