only

subota, 06.11.2004.

KINO

Prvo sam se jutros naravno probudio u 09:30h, što ako uzmemo da sam sinoć zaspao oko 23:30, znači punih deset sati spavanja. To je za mene veoma mnogo, što se i vidjelo po mom licu, podočnjacima itd......

Onda sam doručkovao voće, popio C-vitamin (zdravlje je na prvom mjestu) i uputio se u svoj office. Odradio sam dva ipo sata u officu dosadnog finansijskog posla, i jedva dočekao da dođu moj brat i kolega i da skoknemo do grada na kafuuuu...

Popio sam kafu, vidio neka poznata muška i lijepa poznata, manje i uopšte nepoznata ženska lica, popričao o politici, američkim izborima, privatizaciji, kreditima, košarci, računarima, mobitelima i ko zna o čemu sve ne........

I onda sam se posvetio pravljenju subotnjeg ručka (gulaš sa zelenom salatom, pudingom i pivom) i stvarno je bilo dobro, ukusno i što je najvažnije kad živiš od kuće, bilo je kuvanooooooo.

A sad šaram svojim daljinskim po TV-u, i tražim nešto zanimljivo da pogledam, a u stvari jedva čekam da dođe 21:30, jer će onda da mi počne vrhunac vikenda tj. izlasak sa mojom dragom koju nisam vidio već tri dana (znam da izgleda kao da kukam, ali meni zaljubljenom to je dosta i previše!)

Idem u kino, da odgledam neki film, a kino nikad nešto nisam volio jer mi je film nekako ljepše gledati zavaljen na kauču u dnevnoj sobi. A i ne znam koji se film pušta, ali moj je princip – Uopšte nije važno koji je film u kinu, važno je jedino sa kojom osobom ga gledas !! A ja ga noćas gledam sa osobom koju sasvim, super jako mnogo najviše OBOŽAVAMMMMMMMM!!

- 18:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #