one sweet doll

petak, 07.12.2007.

MOJ NOVI POCETAK...

...Uz priguseno svijetlo ,
i uz dim cigarete..
Pisem stihove ove…
želim samo reci,
da sam krenula u pobjede nove..
Zaboravila sam da sam nekad s tobom bila,
sretna sam da su dobri ljudi bili uz mene,
kad si mi slomio krila.
Digla sam se iz pepela.
Cujem ponovo pjev ptica,
Uzivam u zrakama ovog proljetnog sunca
i napokon sam obrisala suze s lica..
Ponekad te se još sjetim,
ponekad me uhvati strah da nikad nikoga
necu imati snage tako iskreno voljeti.
Ali to su samo trenuci slabosti..
Mlada sam i toliko toga me još ceka..
a ti ces ostati moja mladenacka ljubav..
i prošlost vijeka…

07.12.2007. u 21:52 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje mozete naci razne pjesme ljubavne, prijateljske, saljive i tak... sms pruke... mudre izreke... eto uzivajte sretan mozda budem pisala i o sebi... po pjesmama mozete skuzit da sam jako osjecajna... kad budem imala inspiracije pisat cu vam nes i o sebi... pusa svima... i jos jednom uziwajte

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

... Gledam te i ti gledas mene,
oci ti sjaje, a srce vene,
kazem " ne volim te ", a lazem
srce istinu zna
reci mi molim te
sto ima ona a nemam ja?


... Pa sto ako sam te voljela
vise od ociju, desi se to
ponekad svima, jedva se sjecam
vatrenih ociju od svega osta
tek malo dima... Pa sta ako
sam ti pisala pjesme, to rade
zaljubljene budale, zna se
kasno sam shvatila da se nesmije
previse srece grabiti samo za sebe...
Pa sta ako sam pila zbog tebe
to svaka klinka cini danas!
Pa sta ako sam plakala, tada
djevojke ne znaju suze skriti
i sada smo mogli zajedno biti!...


... Ti ne znas sto je bol, jer te boljelo
nije. Ako te zaboli nekad pitat
cu te kako ti je, ja nisam ona sto moli,
ja nisam ona sto kleci, nevjero moja
cuj me ljubav se ljubavlju ljeci,
kajanja tvoja nista mi ne znace
saznat ces jednom i sam,
ponos je jaci od ljubavi, a cujem
da pitas kako sad bez tebe zivim...
Znaj da sa drugima zelim ljubav
za ljubav da dijelim...
Ja nisam ona sto moli niti sam ona sto kleci
nevjero moja ljubav se ljubavlju lijeci!


... Pusti da kisa pada dok budem
plakala jer samo cu tad znati
da nisam sama ostala...
Pusti da vjetar puse i zamrsi moju kosu
samo otiđi i pusti da patim
nek moje suze zamjene jutarnju rosu...


... Zvijezde su me pitale zasto se
rastajemo mi, a ja sam si suze brisala
jer svaka suza si ti...


... Ne znam da li da te volim zato sto
te nemam, ili te nemam zato sto te volim,
jer svi ljudi oko mene vole ono sto imaju
a jedino ja ono sto nemam pored sebe...
... Tebe...


... Jednom kad se zaljubis bit ce ti jasno
zasto se luduje, zasto se tuguje,
zasto su noci duge, zbog cega nemas sna,
zasto se casa ispija do dna...


... Trazi se jadna ljubav sto je zaspala u noci,
nestala u magli i pustoj samoci! Moli
se posteni nalazac da je vrati jer
njen vlasnik jos za njom pati...


... Kad ti slane kapi kise kliznu niz
obraz, kad shvatis sve poraze,
kad te samoca slomi i tuga kroci
pogledaj u ogledalo sudbine i vidjet ces oci moje...


... Potrazi me na obali samoce u
ulici prepunoj boli i bijede,
potrazi me kad te napuste druge i
vise nebudes dijete...


... Dvoje ljudi koji su se voljeli ne
mogu biti prijatelji jer se svaki
susret svodi na previse
tajanstvenih pogleda da bi
se prestali nadati...


... Kuda da krenem nocas tugo, kad
sve sam sama srusila i to sto smo
gradili ja sam u vjetaar bacila...
Kuda da krenem, gdje da bjezim
kad sve je ovdije u meni,
evo pred nogama ti lezim...


... Sjedim sama na cesti i promatram
dvije sjene... Gledam te dok ljubis drugu,
a znam da volis mene....


... Zamrzila sam te od onog dana
a u mom srcu jos nije zacjelila rana...
I ne vjerujem da ce ikad...
Jer voljela sam te tada
i nadam se vise nikad!...


... Mislila sam da me volis,
svoju ljubav sam ti dala
prevarena ja sam bila i
to mi je tvoje =HVALA=...


... Kad sam te zvala, nisi dosao,
kad sam plakala, njoj si posao,
kad sam se smijala, nju si ostavio,
kad sam s drugim posla,
mene si zavolio - PREKASNO -...


... Dani su losi, noci jos gore,
uvijek te povrijede oni koji te vole...
Na kraju odu, ni zbogom nekazu,
a dok su s tobom, vjerno te lazu!...


... Nikad nemoj obnoviti staru ljubav
jer obnoviti staru ljubav znaci ponovo
citati istu knjigu kojoj znas pocetak i kraj!...


... Ja sam promasen slucaj,
dijete bez imalo srece...
Ja sam ona koja pati zbog tebe
a zna da imati te nece...
Ja sam smrtnik kojem zivot
zbog tebe se gasi...
Ja sam samo ona
kojoj tuga ime krasi...


...Postojim jos uvijek i nastojim
hrabra bez tebe biti,
ne poznam te vise
cujem te sve tise...
Odlazis polako i korak
ti se brise na pijesku
nema stopa, vjetar ih brise,
poklonjena prva ruza
i dalje mirise...
A tebe nema vise!...


... Ne vjeruj nikome, ne budi luda,
istine nema, lazi su svuda...
Oh kako je tesko voljeti nekoga
tko tebe ne voli, misliti na nekoga
tko na tebe ne misli...
Oh kako je tesko zabotaviti
nekog tko je tebe vec zaboravio...


... Netko je nocas nasu pjesmu
svirao, netko je nocas moju
dusu dirao, netko me nocas
svojom zvao, a danas...
Danas je zauvijek otisao...


... Tko te zorom budi
kad mene nema,
dali su ti jutra pusta
bez mog poljubca...
Tko te glasom uspavljuje
kad ja nisam tu...
Tko ti šapće
voljet cu te i u dobru i u zlu?...


... Bilo je obicno zimsko veče
gubio se dan
jedna je suza pocela da tece
netko je zauvijek ostao sam!...


... I sve sam druge tvojim imenom zvala
sve im uzela a nista im dala,
jer kada te se sjetim...
Svim se neduznim muskarcima svetim...


... Netko je rekao- ako nekog jako volis
oslobodi ga... Ako se vrati-
tvoj je zauvijek, ako se nevrati-
nikada nije ni bio tvoj...


... Okrznuvši te pogledom
srusila sam spomenik
podignut vlastitoj odlučnosti...
Iako sam se zarekla
da te ni pogledati necu
moje me srce izdalo
kada si mi se osmjehnuo...


... U njega sam zaljubljena
a tebe volim... Njemu zelim srecu,
a za tvoju se molim...
Njega gledam, tebe vidim
njega zelim, tebi se divim...
Zbog njega umirem, a za tebe zivim....


... Toliko sam sanjala tvoje oci da sam
napokon utonula u njihovu dubinu
noc je bila tako gusta i nepomicna...
Kriknula sam tako glasno da se
razbio svijet lazne ljubavi, a njegovi
komadici su se rasuli skolskim
hodnikom... Toliko se u meni nakupilo
razocarenja da te nisam ni pogledala
kad si se sagnuo trazeci
zrnca moje ljubavi...