SPONZORI
MySpace Layouts

MySpace Layouts


OVE NAJVEĆE SVJETSKE ORGANIZACIJE ODLUČILE SU SPONZORIRATI OVAKO USPJEŠAN BLOG:

MILKA I SINOVI D.O.O.
MILKA SECURITY
OŽUJSKO PIVO
KARLOVAČKA PIVOVARA
AL' QUAIDA
VIP
T-COM
TELE2
HYPO ALPE ADRIA BANK
JACK DANIELS I SURADNICI D.O.O.
SMIRNOFF
PUŠKIN
VIGOR
CAPPY
JUICY
RIBAR COMPANY
COLA 21
ORGANIZACIJA ZA PRAVA GLUPIH: "ŠTOFLEK"
CRKVA
BUCKA I TRI PRAŠČIĆA D.O.O.
TIGAR CIKATIĆ
LAV BUCKA
SLOBODNO UDRUŽENJE FRANCUSKIH ČMAREVA
DUŠKA I MALI CRNI REPERI D.O.O.

I MNOGI DRUGI...

UVIJEK SIGURAN I JEFTIN PRIJEVOZ:
TAMARA I NJEZIN PUNTO

Čovjek pun duha
i u potpunoj se samoći izvanredno
zabavlja svojim mislima.
~Arthur Shopenhauer








Shoot for the moon.
Even if you miss it,
you will land among the
stars.
~Les Brown


Always be a first - rate version of yourself,
instead of a second - rate
version of somebody else.
~ Judy Garland


HIMNA EKIPE S IGRALIŠTA

PASI-DOSTA MI JE

Više ne može ovako to za jetru je prejako
svaki petak ista priča onesvijestim se od pića
A kad odemo na jog tad ne spasi me ni bog
prva boca već je prazna da bar stari to ne sazna...
Socijalne dileme zaokupljaju moj um
nevidljivih problema pričinjava mi se šum
dosta mi je više okutnih opijanja
i s razno raznim droljama polusvijesnih brijanja
Pišem valjda već 17.put mozak mi je opet krut
pranoično se smijem ljudi dajte mi da pijem
Sutra opet sam u komi tek u glavi kako zvoni
dosta mi je svega toga seks je bolji od svih droga!!!


PROPALI FILOZOFI, PJESNICI I PIJANDURE

utorak, 02.01.2007.

Muz..muZ..Mia woli biti muza


Jeste li primjetili nasilje nad nevinim grupijima?
~ U posljednje vrijeme swe je češće..



je ew 2007...slavlje bilo super..
..djeljenje i bacanje bombona kroz prozor tramvaja-u duhu Božića..
..traženje "drugog" lijevog i uzbrdice od 30°..
..zauzimenje "autsajder" stola..
..čagica čagica i čagica..
..stvaranje lezbijslih poznanstva..padaju i ponude naughtycerek
..malo žderanja..
..opet čagica..
..zauzimanje šanka..
..rad za šankom..
..čagga..
..žensko tračanje..
..maltretiranje djece..
KREWEEEEEEEET!!




..djewojkama želim da budu dobre vrtlarke: ****************************a wama dečkowima..hmm..da budete snalažljivi..

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us




weseeeelite seeeeeeeeeee!!!!!


- 15:19 - nek rade prstići (18) - za uspomenu - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
KADA VAM JE DOSADNO I NE ZNATE ŠTO ĆETE SA SOBOM, DOĐITE OVDJE I ČITAJTE ZANIMLJIVE PRIČE ZANIMLJIVIH LJUDI SA ZANIMLJIVIM ŽIVOTOM
Free Hit Counter

KADA STE U KURCU...
MySpace Layouts

MySpace Layouts


~ Život je lijep kad si mlad i družiš se s buckom i sexy milkom.
~ Dok ima alkohola, ima i sreće...
~ Don't worry, be happy, drink cappy(+votka).
~ Sve je dobro kad se dobro svrši...
~ Kad ste tužni, samo se sjetite Milke i svijet će vam opet bit "ružičast"cerek
~ Na kraju je sve uvijek OK
~ Vrijeme liječi sve rane
~ Koturov vic!!!
~ Kotur kao pojava!!!
~ Kad si sretan, ti nazovi 92... Murja!!!
~ BOLJE IMATI UŽASAN KRAJ, NEGO UŽASE BEZ KRAJA.
~ Poštovanje prema starijima na prvom mjestu, tek onda ljubav i zajebancija...
~ Sve je lako kad si mlad...
~ Dok imaš ekipu, sve je super, ali kada odu s igrališta i ti ostaneš sam...

TeStIrAj SvOjU LjUbAf!!!!cerekcerek


B]PIJANČINE S IGRALIŠTA I. GIMNAZIJE[/B]
PRVA POSTAVA:
MILKA 1 ( C )
BUCKA 2
MOKO 3
KOTUR 4
BOKY 5
VEX 6
TAMY 7
ŽOKY 8
JELE 9
STEVO (ŠTEF) 10
KIKI 11

REZERVE:
VEKY 33
KJUTI 45
DUŠKA 22
PAULA 87
ĐENEŠ345
KEČA 23
ANA (2. RAZRED) 198
ŠTEF 2 (SOPOT) 666
ANDREA 123
MALTARIĆ JUNIOR 24
ZVONAC (A.K.A. ZVONKO) 678

ALKIĆI NA REHABILITACIJI IZ X. GIMNAZIJE
THE MAJA 54
OFCA 62
MEGDONALDS FAN 88

LETEĆI MEDVJEDIĆI X. GIMNAZIJE
SOPEKICA 101
(mladi Miljenko) 0,1
TUČKO 110

- redoslijed nije određen po važnosti ili sexipilnosti...


PJESME

PIJAN

Treći mjesec zdesna maše mi
Od zvijezda nebo i ne vidim
Ja sam Ingemark Stenmark iz Gajnica
I trčim slalom među banderama

Kao pobjednik stižem na cilj
Stojim na haubi i slikam se
U ruci blješti znak Mercedesa
U drugoj topli kruh od pekara

I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo

I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo

Tvoje ime mi je najljepši refren
Što ga pjevam od srca na portafon
Nitko se ne javlja ništa se ne čuje
Samo susjedi prijete policijom

Prozor tvoje sobe gađam kamenjem
To sam negdje vidio film neki crno-bijel
Al' u njemu je staklo mnogo puno jače
U njemu junak nije bjež'o od braće

I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo
(3x)
Glupačo


DEBELI(ZA ŽOKYA,BUCKU i KOTURA OD SEXY MILKE)

Nema više okolišanja
Ogledalo je okrutno
Ti nisi jači niti punašan
Nego debel naprosto

Tu ni očajna dijeta
2 dana prije ljeta
Neće ništa promijeniti
Ti si debeli debeli debeli debeli

Jer tijelo ne laže
Kada dođeš do plaže
Kad tad moraš udahnuti
Pa si debeli debeli debeli debeli
debeli debeli debeli debeli

Dok se bijelo salo preljeva
Preko gaća kupaćih
Dojam koji ostavljaš
I nije jebački
Ti si debeli, debeli,debeli,debeli

Tu ni očajna dijeta
2 dana prije ljeta
Neće ništa promijeniti
Ti si debeli debeli debeli debeli

Jer tijelo ne laže
Kada dođe do plaže
Kad tad moraš udahnuti
Pa si debeli debeli debeli debeli
Dok neko šeta curicu
debeli debeli debeli debeli
Ti uglavnom šetaš kožicu
kožicu
kožicu
A to nije jebački