četvrtak, 11.10.2007.

Štafeta

5 stvari koje volim:

Mačke: obožavam mačke, najdraže su mi životinje na svijetu. Najpametnije su, bar moje!=)) Imam trenutno dvije mačke, a imam neke mačke u kući oduvijek..Poslije mačaka volim papige!

Boje
: šareneee, trenutno sam u fazi šarenih boja, sve, sve, samo da je u boji!Najdraže: ljubičasta, narančasta, pa zelena, žuta i crvena =)
Bolje se osjećam čim imam tople boje na sebi i oko sebe...
Bongose: uh, mogla bih po cijele dane sjedit na nekoj zabačenoj livadi blizu rijeke, osjećajući miris jeseni u zraku lupati po tim divnim stvarima =)... Baš su mi savršeni za opuštanje!
MSN: jako mi drag način komuniciranja, savršen način za upoznavanje i bolje upoznavanje ljudi..
Cigarete: potrebno objašnjenje? =)

5 stvari koje ne volim:

Večinu seljačina iz busa, navijem mp3 do kraja a još uvijek čujem cajke s njihovih mobitela i prepiranje oko toga koji je grad veći i bolji;Vojnić ili Gvozd...
Kada sam loše volje:kada mi se dogodi nešto ili kada se sjetim loših trenutaka ili kada sam jednostavno tužna... užasan osjećaj.
Laž- ne podnosim laž najviše od svega, rađe bolna istina nego laž...
Najgore mi je kada vidim da osoba laže a ona ostaje pri svom...
Spavat popodne: uvijek se probudim umornija nego prije, a imam osjećaj da mi je cijeli dan prošao i odmah sam loše volje! JAo!
Prijevaru: ne podnosim je, neki već prilično dobro znaju moj stav o tome... Stvarno mi nema smisla da prevariš nekoga ako ga volš, i nikada neću shvatit te ljude...

5 stvari koje me fasciniraju:

Blizanci:: meni su oni fascinantni, ne mogu objasnit...
Afrička plemena: Toliko ih ima, a toliko su nam nepoznati... Svako je drugačije, svako ima svoj jezik, kulturu, običaje...
Željela bih to proučavati...
Podmorje: sasvim neki drugi svijet! Prekrasno!
Smrt:. ona mi je fascinantna jer ne znamo ništa o njoj, niti poslije nje...
Ljubav:

5 stvari kojih se sramim:

To što ponekad pričam previše, i kažem šta ne bih trebala reć, a nekad previše šutim! Očito sve ima svoju ravnotežu!

.Kada osjetim da nisam pretjerano dobra kćer!

Kada mi je soba preneuredna!

Kada zaspem u punom busu! uh,,,,

Kada sam prilično nespretna!=)

I još jedna dodatna: kada idem frendu sriktat curu a to ne uspije! XD

Štafetu dalje piše:
Ivana kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 17:19 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.