< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


DiZaJn: thedarkknightkik

Opis bloga

trač partije i slično...haha sam se šalim...
pa tu budete mogli pročitati se kaj ja mislim o trenutno popularnim temama. Bile to pohvale ili kritike ja pišem i ne bojim se kaj bu mi neko ostavljal loše komentare. Ako vam se post dopada komentirajte i složite se sa mnom a ako ne ok, ne morate komentirati ja vas nebum ubila...belj



KLIKNI! - baš je fora! Ma kj fora? ODLIČNO JE!

Avenged Sevenfold ...


Dakle JA!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam osoba koja ima više lica. Sa svojim sam prijateljima, luda, zabavna, i dobra, al povrijediš li me, mogu biti kučka! So bolje ti je da me ne diraš.
Ime:Monika->kak čudno.Nikad mi se neje dopadalo moje ime...
Prezime: Kaj vas briga!
Razred: 1.c ETŠ Čakovec
Datum rođenja: jedan prekrasan zimski dan sa snjegom->ukratko 03.02.1993.
Slušam: rock, punk, metal i EMO CORE i niko mi nebre nikaj!
Naj bendovi:
+ Bullet For My Valentine

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Band je osnovan 1998. godine, ipak na samom pocetku su imali nekih problema, jer ih je basist Nik Cradle napustio dan prije no sto su trebali poceti snimati prvi demo. Nakon toga se raspadaju. Ponovo se okupljaju 2003. godine u sastavu:
Matthew ''Matt'' Tuck (pjevac/gitara),
Michael Paget ''Padge'' (gitara/prateci vokali),
Jason ''Jay'' James (bas/prateci vokali),
Michael ''Mooose'' Thomas (bubnjevi)
Snimili su do sad 4 albuma:
1. Bullet For My Valentine
2. Hand Of Blood
3. The Poison
4. Scream Aim Fire

+ Avenged Sevenfold

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Avenged Sevenfold osnovani su 1999. godine.
ČLANOVI:
Mr.Shadows - vokal
TheRev - bubnjevi/back vokal
Johhny Christ - bas gitara
Synyster Gates - lead gitara/back vokal
Zacky Vengeance - ritam gitara/back vokal

Snimili su 4 albuma:
1. "Sounding the seventh trumpet"
2. "Waking the fallen"
3. ''City of evil''
4. ''Avenged Sevenfold''

+ My Chemical Romance

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Članovi benda su Gerard Way, Ray Toro, Frank Iero, Mikey Way i Bob Bryar.
Izdali su 3 albuma:
2002: I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love
2004: Three Cheers for Sweet Revenge
2006. Life On The Murder Scene
2006: The Black Parade

+ Within Temptation

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nizozemski symphonic metal sastav osnovan 1996.
Članovi sastava su:
Sharon Den Adel
Robert Westerholt
Rudolf Adrianus Jolie
Martinus Spierenburg
Jeroen Van Veen
Stephen Van Haestregt

Snimili su 5 albuma:
* Enter (1997.)
* The Dance (1998.)
* Mother Earth (2000.)
* The Silent Force (2004.)
* The Heart Of Everything (2007.)


FNC Diverzant
Staind
Plan B
30 Seconds to Mars
Seether
Hladno Pivo
Simple Plan
Evanescence
Dream Theater
Dragonforce
Lordi

Good Charlotte
Green Day
Metallicu
SOAD
Nightwish
Guns 'n' roses
i slične stvarčice...

Volim:
1. GLAZBU
2. FRENDOVE
3. svoju FEMILY
4. peseka Kokija
5.Harryja Pottera- se djelove sam pročitala!
6.Emače kiss
7.metalce s plavim očima eek
8.dečke s eyelinerom cerek
9. .......
NE volim:
1. LAŽI
2. DVOLIČNE OSOBE
3. SRAMEŽLJIVE DEČKE
4. NARODNJAKE
5. PINKY BOJUburninmad
6. BARBIKE->odavno sam ih spalila!
7. .....

Moj ICQ broj: 413-516-977
msn:ragedemon999@hotmail.com

Kolko vas je bilo od 26.travnja, 2008.
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr

NAJBOLJI BLOG KOJEG SAM IKAD POSIJETILA

Alfisti.hr-bracek mi je administrator->se vidi,ne?
DRUGA ŠANSA
Lana vs. Micko
Emy-THE BEST ONE!
Nino
Ella
Sara
Kikica
Silvija
Chemical girl
Toni
Helenna
Tinch
Daria
Miro
Tihana
Linach
Petra & Valentina
Kirby
Srećko
Izabella
Valentino
One emo girl

Naj frend:
Shalammon - on mi znači neš posebno v životu. Moj psiholog. Kad god mi je teško navek bu našel neš kj mi pomogne i navek bude rešil mojega problema. Bez njega Klompa nebi bila Klompa za mene... kiss
Naj frendice:
Lana - Moj Micek. Fkt je zlatna. Kak sam i rekla, bez nje srednja ne bi bila srednja...
Teach - Osoba koja je onak neš posebno. Moj ljubavni savjetnik. zubo
Lina - Eh to pa zlo poznam već jako dugo. Prvo mi je bila super, pa smo se posvadile, pa smo si ve još bolje nego prije. Ženska je mlađa od mene 2 leti al mene baš briga. Bitno da smo si dobre!
Silvija - Mujcek. Hehe. Ženska je zakon. S njom se moreš i ozbiljno pospominati a i pošteno nasmejati...
Josa - Tu ribicu poznam prek Lane. Ženska je zarazna. Hehe. Ma neam kj reči, osim da je supač.

Neke slikice...

Ovo sam ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Lana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost !

Silvija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


My Chemical Romance Lyrics
Helena Lyrics


My Chemical Romance Lyrics
I'm Not Okay (i Promise) Lyrics


My Chemical Romance Lyrics
Disenchanted Lyrics


Broken Lyrics


Nickelback Lyrics
How You Remind Me Lyrics

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
My Chemical Romance
My Chemical Romance
bullet for my valentine
Seether
seether
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Shaun Morgan
Free Image Hosting at <br />
www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja opsesija... suze...
tears
Black tears
tears
Tears
mascara tears
These Tears of Blood
Crimson tear
my eyes burn from these tears
GOTH
Goth

Seether- Sold me

Sold me by seether...



Seether - Driven under

Seether - Driven U...


Za Shalamonna.... nadam se da bu ovaj put delalo....

METALLICA - THE UN...


My Chemical Romance - I'm not okay

My Chemical Romanc...


Foo Fighters - The Pretender

Foo Fighters - The...


Bullet For My Valentine - Scream Aim Fire

Bullet For My Vale...

petak, 25.04.2008.

...sebe pronalazim u glazbi...

Ovaj post je upućen svima, a to bi trebal biti moj sastavak s hrvatskog jezika...

Glazba je umjetnost. Kakva god ona bila u nju je uloženo puno truda i napora, da bi na kraju zvučala kako treba.
Kad god sam tužna - slušam glazbu. Kad god sam sretna opet slušam glazbu. Čak i sad kad ovo pišem slušam glazbu. Kad govorim o njoj mogu reći da ne volim one pop-tužaljke, već one malo žešće stvari tipa metalcore, rock, emocore, gothic i slično. U ovim vrstama glazbe sebe sam pronašla još u 7. razredu i od tada su neizostavni dio mog života. Bez obzira na to što se stalno susrećem s kritikama na račun mog izbora glazbe, ne namjeravam prestati slušati ono što mi se sviđa. Kadkad kad slušam glazbu onako kako to najviše volim - u mraku, ležeći na krevetu, i pjevajući - pitam se da li je ova pjesma toliko slična meni i mome životu ili pak ja toliko sličim njoj. U onim trenucima kad sam na rubu glazba mi pomaže da to prebrodim i da nastavim dalje koliko god bilo teško. Nekad kad doista ne vidim izlaz, ona mi uvijek daje neku posebnu snagu. Sva ona govorkanja da glazba mijenja su istinita. Do prije nekoliko godina na svijet sam gledala ružičastim naočalama i u svemu sam uvijek mogla pronaći dobrotu, a sad kad sam starija, shvatila sam da nije potrebno izvlačiti dobro iz onog što je zlo. Ružičaste naočale su zauvijek pale. Glazba će ostati tema rasprava, bile one o tome koja je glazba bolje ili pak kako se neka vrsta uopće može i slušati. Uvijek sam govorila da se o ukusima ne raspravlja, pogotovo onim glazbenim, pa tako ja ne volim komentirati nečiji izbor, a niti volim da netko komentira moj. U te 3 godine otkad sam prešla na ''crnu stranu'' najčešće su na meti izrugivanja bili tzv. ''emači'' zbog njihove opsesije da si nanose bol. No kad bi ljudi znali kako se oni osjećaju i kad bi barem jedanput bili u njihovoj situaciji, svatili bi ih. Nije da ja opravdavam njihovo ponašanje, ali mogu reći da ih razumijem.
Volim reći da je život samo jedan i da ga treba proživjeti na najbolji mogući način, koko fizički i psihički, tako i u smislu glazbe koju volimo. Bili to narodnjaci, pop ili pak metal ostavljam na izbor svakom ljudskom biću. Ali svi smo mi ljudi i tu smo da sudimo. Dobro ili loše...

GLASAJTE!

Pozzek mojem 1.c, Bruniju, i sima kojime znaju. Pufffa i tnx na komentarima...

- 10:02 - Hate love (73) - I hate you! - Hate myself!


<< Arhiva >>

0