One Love Story

Objavljeno: 16.08.2006., srijeda

1.Nastavak:Zabava za početak školske godine

Pa i to je brzo prošlo..ljetu se bliži kraj a obaveze se vraćaju..zaželila sam se škole,profesora..pogotovo rebecke broderick kojoj nitko nije drag..ona radi u školi da bi djelila kulje i derala se..pa ako joj je to zadovoljstvo..samo neka izvoli,ali ove godine moj imenik neće krasiti njene jedinice..od nesreće,kada je sherryn otac poginuo a moj ostao u komi,prošlo je 4 godine,moj otac probudio se prije godinu i 2 mj.od te nesreće stravično sam popustila u školi,i borila sam se da bi neke predmete uopće prošla.sada kada je otac opet uz mene,želim 4.razred proći s odličnim,i maturirati jer znam da ga ništa drugo nebi više usrečilo.preko praznika sam se bacila na učenje,i nadoknadila se što sam propustila..škola samo što nije počela,a ove godine kao i svake druge za početak školske godine organizira se zabava.ove god.organizacija je pala na moj 4.c razred.dona mitch moja prijateljica,kao predsjednica razreda bila je zadužena za većinu stvari a ja,alize i natalie rado smo joj pomogle.dvorana škole bila je prekasno uređena.reflektori su obasjavali stepenice na kojima je bio postavljen crven tepih.pozornica je bila postavljena.za ovu zabavu bila je zadana tema.»princeza i princ iz bajke»što znači da bi se svi trebali elegantnije odjenuti.dona,uvijek puna ideja ove godine organiziala je i biranje najljepše princeze i princa.svi smo bili vrlo uzbuđeni zbog zabave..kako je zabava u subotu,u petak sam išla u kupovinu,haljine koja će me učiniti princezom..našla sam onu..iz bajke..stvarno mi se vidjela na prvi pogled.moj princ na zabavi bio je moj dečko daniel willson .sva uzbuđena čekala sam da dođe po mene.tada se začulo zvono.bio je to daniel..zajedno smo otišli do škole.alize i antonio su već čekali.ušli smo u dvoranu,punu rasplesanih učenika..plesni podij bio je pun svjetlucavih haljina i visokih potpetica..bend je već svirao,a profesori su sjedili za svojim stolom,čekajući natjecanje jer oni su bili žiri.svatko je svoju haljinu i odijelo prošetao po pozornici,kako bi žiri dao svoje ocjene.odlično sam se zabavljala..svirale su najbolje pjesme,i svi su bili na okupu,kao zajednica,bez sherrynih spački.ubrzo je dona najavila ravnatelja škole phillipa jonesa koji je čitao rezultate.sve djevojke su bile stvarno uzbuđene.vidio im se sjaj u očima…ravnatelj je rekao:"ja u ruci držim rezultate.pobjednik i pobjednica morat će otplesati ples iz bajke…princeza iz bajke je..sherry blacksale!!"-glupača je potrčala prema pozornici,držeći se za glavu..ko da je izbor za miss..otela je phillipu mikrofon iz ruke..-"hvala žiriu,što su glasali za mene."-tada ju je upitao dali se nadala pobjedi i šta je mislila,tko će pobijediti."pa,nisam se nadala…(da,da)a..zapravo znala sam da jedna osoba sigurno neće odnjeti titulu princeze.."-pogledala me je,i nasmojala se."sada ću pozvati i princa s kojim ćeš otplesati ples iz bajke.princ iz bajke je daniel willson!!"-čestitla sam mu i poljubila ga,a on mi je šapnuo na uho da će se brzo vratiti..sherryne glupače su uhvatile vrijeme pa su se popele na pozornicu da bi je izljubile i čestitale."plesni podij je vaš,uživajte"rekao je jones.pored mene je prošla sarah nola sherryna najbolja prijateljica,i nasmijala mi se u lice.i dalje nisam shvaćala kakvu spaćku mi spremaju.band je zasvirao,baš neki sentiš,pa se sherry brže bolje stisnula uz daniela.natalie je došla do mene,pa smo zajedno gledale taj ples iz bajke,koji je za mene više bio pakao.gledala sam je sa toliko mržnje..onda me pogledala nasmijala se i poljubila daniela..nije se opirao..pogledao me je a ja sam istrčala iz škole

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors