one love one life

petak, 20.02.2009.

Ah ti osjećaji...

Na koji način vam se netko uvuče u misli? Još nisam našla odgovor na to pitanje. Kako se izmjenjuju naši dojmovi? Da budem konkretnija? Kako netko koga znate cijeli život iz sekundarne, marginalne osobe odjednom postane prioritet?

Da li se on promjenio?
Ne. Isti je, ali ga ja prije nisam vidjela

Sada ga vidim, osjetim, mirišim. I ne sviđa mi se to. Naučila sam emocije držati pod ključem, voljeti bez očekivanja i koliko je to izvedivo zaštititi se od boli. Sada mi se sve klima.
Danas mi je kraljica Kr. rekla da neki klinac samnom ne štima. "Koji kurac se tebi desio u životu da si se toliko zbloksala?"
"Ive" rekoh joj, "ajmo rađe pričati o sexu u guzu, jer svakako manje boli od emocija"

Ali mada sam kao i obično sve okrenula na šalu, ostalo je pitanje u mojim mislima kao mali vjerni saputnik..."Šta ti se dogodilo?"

"Šta mi se dogodilo?"

- 10:34 - Komentari (12) - Isprintaj - #