one love one life

utorak, 04.11.2008.

Kao ljuta sam... pa..

Opet sam napravila istu stvar.
Koju?
Kolegica me zove ujutro: "di je onaj tvoj vulkanizer", odgovaram joj. Dolazim na posao, nje nema. Dolazi šef:"di je?" Ja navrat nanos izvlačim shituaciju.
Ona dolazi i priča dugačiju priču... U kojoj sam ja bila kod vulkanizera pa sam zakasnila i nisam znala di je ona.
Šef me gleda...
Ja šutim

Ja šutim.

Image and video hosting by TinyPic

Ja opet šutim. Uvijek to radim.
Zašto to radim!?!
To me najviše muči..koji je povod tome, od kuda to proizlazi..
Preuzeti krivnju i kad nisi kriv.
Šutjeti kad bi se trebao boriti za sebe?
Rebecca kaže: "Kad si dobra."
Nema to veze sa dobrotom. ... Prije sa glupošću.

To traje godinama. Od kada znam za sebe. Prvi primjer te vrste kojeg se sjećam je još iz vrtića.
"Tko je to napravio?"...nas 7 skupa.
Svi šute.
Hoće nas sve stavit u kaznu.
I ja izletim: "Ja sam."
Možda sam mislila da će i oni reči.. ali ne.
I to traje...
I boli.
A opet, znam da ću to napraviti ponovno...osim ako ne nađem korijen i ne sasjećem to u samom srcu stvari.

Prijatelj mi je jednom ostao dužan novac ljudima kojima nikako nije pametno ostat dužan. Saznala sam to od drugog frenda tek kad je ovaj osvanuo sav pretučen. Eto igrom slučaja poznavala sam ljude koji su mu posudili novac.. I otišla sam do njih. Ispričala im vrlo iskreno kako je taj novac bio potreban meni za abortus i kako mi je on ispao frend. Iz naklonosti prema meni, ostavili su ga na miru...a ja sam lagala.
Dugo mi se šaptalo iza leđa: "znaš što je napravila?"...a imala sam 15..
Da li vam trebam reći da taj dečko nije i nikako nije ispao moj prijatelj?

A ja i dalje ne znam zašto to radim.
Ovo na poslu nije prvi put.

Pokušavam iskopati koji me klinac u meni tjera na takve poteze i ne znam. Znam samo da mi se plače.

Zašto imam potrebu braniti sve osim sebe?
Zašto me nepravda najviše izbacuje iz normale i uvodi u stanje nekontroliranog bijesa..a opet sebi sama nanosim nepravdu?
Da li se panično suzdržavam od bilo kakve svađe? Mislim pa šta ako se netko naljuti na mene...ne bi bilo prvi put, jel?
Mislim ljudi nije li najnormalnija stvar na svijetu da se braniš kad nisi kriv?!
I koji k. onda samnom ne valja!!!!

Image and video hosting by TinyPic

Ako nađem ogovor, reći ću vam.
Ali sada... ovog trena, rekla sam što me mući pa makar ovako i smatram to napretkom. I sada dosta je kukanja jer je prelijep dan vani, i imam milijun razloga za smijeh.
Recimo: Jučer sam radila na Bahtama sa divnim ljudima i u divnom okruženju, Sanja me zabavlja svojim mističnim tipovima, Rebs i Mirjam mi kuhaju kavicu.. I selim se ito ako Bog da vrlo uskoro... al o tome drugi put.
Biti ću velika i samostalna.. napokon yes jel ... Sigurna sam da je zbog moje selidbe Dražen možda veseliji od mene same. Hvala ti Frende.

Image and video hosting by TinyPic

- 12:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #