one love one life

utorak, 28.10.2008.

Pravi prijatelj je onaj koji te drži za ruku, a dotiće tvoje srce

Image and video hosting by TinyPic

A ti ti mila moja uspješno činiš već 24 godine od onog WCa u Pionircu. Nije li jedan od najjačih odgovora koje možeš dati kad te netko pita gdje ste se upoznale: U WCu..valjda je to bilo ta simbolika: prebrodit ćete zajedno kroz sva sranja.
I jesmo. I budemo.

Image and video hosting by TinyPic
Hvala ti na tome što me držiš za ruku kroz svaku situaciju koja mi je bila bolna ili kada mi stvarno nije bilo svejedno, hvala ti što je tvoja telefonska linija otvorena u svako doba. Hvala ti što mi daješ svoje vrijeme, hvala ti što dijeliš samnom svoje tajne, svoje tuge i radosti. Hvala ti što si puštala one sanjke niz Osredak jer meni je stvarno bilo zabavno ići 200 puta dolje po njih. Hvala ti za sva naša ljetovanja, za svaki izlazak..čak i onaj sa pupčanom vrpcom. Hvala ti što postojiš.
Hvala ti što si me izabrala da ti budem kuma..bila mi je čast, mada zaboravljam datume.
Ali ovaj datum, to ti obečavam da nikada neću zaboraviti.
Sretan ti rođendan mali moj plašljivi mišu ogromnog srca. Sva moja ljubav tebi.

Image and video hosting by TinyPic

I ti znaš da bi ti ja sada ko onda na Rebro dovulka ergelu ljudi koji te vesele.
Pogle se gore.. najljepša si kad se smiješ i zato ti dajem riječ da ću te nasmijavati ko do sada svo vrijeme koje je ispred nas i to ti želim...
želim ti smijeh..puno, puno smijeha.
Uostalom...sjećaš se onog brda di smo otkrile smisao života?
Dođeš na svijet plačući..i jedino se trebaš naučiti svemu smijati. Plakati znaš po rođenju, smijeh je zemaljski dar.
Volim te.

Image and video hosting by TinyPic

- 16:34 - Komentari (7) - Isprintaj - #