one love one life

srijeda, 03.09.2008.

Đabalebarenje...

Image and video hosting by TinyPic
Piano & Sea Part 3 - Piano & Sea
Šetnja... Duuuuuuuga šetnja, toliko duga da većinom sunce se spusti tamo negdje gdje se ono već spušta (zapravo ne znamo sa sigurnošću,.. sve su to tek teorije..)
To su ti razgovori.. u kojima se otvaraš natopljen toplinom, u kojima si bezrazložno otopljen, otvoren, prisan i blizak..
Zapravo takve šetnje su bile izvedive tek tamo negdje u nekom maju (maju kažem..poslje je došao svibanj) kad nas još turistička gužva nije sprječila da Lopar bude "samo naš".
Nisam bio ja za nju, nisam bio ja za nju.....alo Đole, otkud ti sad? Šta ti je.. ovo je moja priča... (mada si i tu bio prisutan)

Image and video hosting by TinyPic

Danas se sve nešto više ovako osjećam.. alone in a crowd... pas marker.
A vjerovala sam da mene to neće sustići, da ćemo se moji prijatelji i ja oduprijeti zubu vremena i prokletim kalupima po kojima se tu sve odvija po nekom redu... Sada je red da se izgubimo međusobno jer vidiš "danas nemam vremena"... Jesem ti koliko je potrajalo to danas!!! A kad se samo sjetim da je bilo noći u kojima sam to svim srcem željela... da traje... da traje... da samo još malo traje... ma budimo iskreni: htjela sam da nikada ne završi.. Biti će da me je Bog opet krivovremeno uslišao...
Sklonte čaše i bokale..... ej, polako stari..Kužim i meni tako dođe... u zadnje vrijeme sve češće...priznajem.

Image and video hosting by TinyPic

Jutra na jedrilici... neprocijenjivo. Kad bih taj mir mogla preselizi zauvijek u svoju unutrašnjost i zadržati ga bez obzira na okolnosti... Taj stav: Sve je u redu i tako će i biti.. Sve je dobro..
... Život je more...nije mi srce plašljiva srna, ja se ne bojim velike vode...... OK Đole... opet si pobjedio.

Image and video hosting by TinyPic
U jutra rana plaše me senke minulih dana... Sećanja mutna kao u laži, kao u snu.....ej, stari.. ajd nemoj.. mogao bi me opet dotući prije nego ispričam svoju priču..

Image and video hosting by TinyPic
U jutra rana plaše me senke minulih dana...Lome me vali, nose me struje.... pa dobro, mislim.. stvarno..

imaš još šta za nadodati?!

Image and video hosting by TinyPic

Sve prave su Ljubavi tužne......kvragu Đole, nekad mi nije drago što imaš te proročke sposobnosti... Al ne brini, ne ljutim se na Tebe, kad Tebe volem i to je fakat.



- 11:51 - Komentari (12) - Isprintaj - #