one love one life

utorak, 02.09.2008.

Tri..dva.. jedan..k'o ni jedan...

Gadan dan na poslu bio jučer, iscijedio me bez milosti.. Ali postoje ljudi i mjesta koji te vrate..koji budu šećer ili med kad si već iscijeđen i onda više nije sve tako sivo yes i imaš pravu ekipu za popiti pivo.

Image and video hosting by TinyPic

Važno je to.
Sitnice koje te vesele..kao čovjek koji zaboravi skinuti etiketu.
Ostvarene želje me vesele.. kao kada dobiješ priliku raditi uz čovjeka kojemu se diviš i od kojega želiš učiti.
Trud me veseli... poslušati, krenuti iznova, boriti se da ostvariš svoje snove..pred onom užasnom komisijom..kao da oni stvarno određuju koliko si dobra.. Dobra si.
Ljuti me: Dodavanje recke ionako već tužnoj priči (ali nije li to več samo čovjek kakvog ga znamo?!- nažalost)
Licemjerstvo i Stav: "Po meni je Svemir krojen.. Ja znam najbolje i taj sam koji određuje što je dobro a što nije"...upsss sorry Bože nisam te prepoznala!!!
Ego.
Taj frajer me ljuti najviše... freekin lažnjak.
Non-stop radimo na tome da ispunimo svaku želju našeg ega, bez obzira na to koliko plitke i samodestruktivne te želje bile. Ovi impulsi... kontroliraju nas 99,9% vremena.
Treba li nam od našeg egića koji hranimo svakodnevno veći neprijatelj?!
Nema jadnijeg prizora od čovjeka koji spašava svoj ego pod svaku cijenu.. tužno, pretužno..ja TO zovem: pravom ruševinom.
Nezrelo..
Image and video hosting by TinyPic

Nemam vozačku, mislim sada već imam ali po nju treba otić..hm. Imala sam s kim popit pivu..pa sam ju i popila. STOP..Policija.
eek
"Gospođice malo brže vozite"
eek.."Znate, mrak je, mene vam je malo strah, eek tu baš nije dobro osvjetljeno..
"Strah vas je velite?! A trebate li vi možda pratnju?"
eek Kako, molim?.. Jel' trebam koga?
"Pratnju."
eek Ne razumijem..
"Prema kuda ste se uputili?"
eek Pa prema Svetom Duhu..Idem kod prijateljice..
"E pa tako onda, mi ćemo vas otpratiti prema tamo, ionako nam je smjena.."
eek Aha..OK.
I tako imala sam jedan auto ispred i drugi iza... bila im je gotova smjena... i valjda im je fora pomagati damama u nevolji.. Ajd da netko misli da sam dama
Bilo me je strah i time je moje olakšanje bilo još veće.. ne samo da me nisu ništa pitali, bili su tu na usluzi
Hvala Plavi...možda ste malo sirovi, al ipak pravi :)
Image and video hosting by TinyPic

- 10:33 - Komentari (11) - Isprintaj - #