one love one life

srijeda, 02.07.2008.

Stavi misli u prazan hod...

Image and video hosting by TinyPic

Probudila sam se sa žvakom u kosi i ne baš najboljim okusom u ustima. Problem sa kosom sam rješila škarama na štetu svoje frizure... Pomislim "da se barem sve može tako rješiti...Cak..
Međutim spomenuti okus običnom vodom, četkicom i kaladontom ( ka kaladont) nije isperiv...
Ne radi se o tome. Potrebno mi je nešto dublje.
Nešto kao Ljubav?
Potrebno mi je da nekog Volim.
Da mi je netko... Poseban

Image and video hosting by TinyPic

Na grani listić
Jedan
Jednak stotinama
Drugih...
..............
Ali nije...
Ja sam ga...voljela.


Treba mi ta mala razlika.

Nisi ti drugačiji od drugih. Moja Ljubav je ta koja čini razliku.

Image and video hosting by TinyPic

A sada ju ja držim pod ključem da mi ne našteti iz čiste nemoći. Zadnji puta kad mi je pobjegla naletila je na jedne zelene oči i sada viče kroz zidive. Ne prestaje. Zatvaram uši. Ignoriram ju, ali ona ne prestaje. Zato ju držim dolje, ispod zidina zatočenu. Nismo sretne ni ona ni ja... ali ja sam ipak malo bolje, barem sam izvukla glavu iz pečnice i zatvorila plin.

Image and video hosting by TinyPic

Danas sam prešla preko pruge... Volim pruge... pružaju mi osjećaj da postoji Put.
I to je nešto.

Na vratima doma zdravlja piše:
PRIMAMO NOVE PACIJENTE
Priznajem jedan mali smješak mi je preletio licem. "Možda da uđem?..."

Postoje D.K. muškarci... i to nema apsolutno nikakve veze sa mojom nedotičnom ljubavlju. Objasnit ću. D.K. muškarci su vam oni za koje se pitate: "Kvragu Do Kada misliš biti prisutan u meni. Do Kada..
Potkožni muškarci... oni vam se samo nađu ispod kože i ne možete ih izvaditi bez boli.. poput istoimenih prišteva.
Nije bed luče... to što si slomio bilo je samo jedno srce.

Image and video hosting by TinyPic

"Opet si pijana?"
A ne... pa šta bih s tobom radila trijezna?! Ti si dečko "pojebem - odjebem"...
A meni nočas treba Kazna.

Image and video hosting by TinyPic

...I ne brini... Dobro ću se nositi s tim... sutra.

Image and video hosting by TinyPic

- 11:02 - Komentari (18) - Isprintaj - #