one love one life

petak, 27.06.2008.

AKTIV- Ah Koliko Te Iskreno Volim

Image and video hosting by TinyPic

Pričaj mi.
Šapći mi na uho. Ne čujem što govoriš.
Osjećam samo vibraciju tvoga glasa dok mi priznajš sve stvari zbog kojih ću sutra žaliti što ih nisam čula.
Ali sada ne žalim.
Sada, ovdje, u ovom trenutku čujem samo tvoj dah,
koji mi govori više od riječi.
I poput vala me prelijeva i ja se topim, i ne mogu doći do zraka.
Ali to utapanje je slatko i ja žudim svim bićem umrijeti sada i ovdje
i predati ti sve što imam, sve što jesam, čime identificiram sebe.
Sve je nevažno.
Želim ti vidjeti oči.
Kroz njih.
Vidjeti taj dah u tebi.
Dah koji toliko ljubim.
Dah bez kojeg sam nasukana.
Dah koji me oslobađa ovog tijela i čini da lebdim.
Ah Koliko Te Iskreno Volim.
Image and video hosting by TinyPic

- 14:35 - Komentari (10) - Isprintaj - #