one love one life

ponedjeljak, 21.04.2008.

Samo život... samo život...

Njegova žena ima karcinom dojke. Milijuni kemoterapija. Borba za opstanak.. još malo, još želim biti tu.. Disati. Biti. Oni imaju kćer od 12 godina. Ona ima samo njih. I tako pri najobićnijem svakodnevnom ručku, njegova ruka otkazuje poslušnost i dok je nasamo sa svojom djevojčicom njegovo tijelo posustaje te ta ista ruka pada u tanjur. To je zadnja slika koje će se ta curica sjećati sa svojim ocem. Bitka je završena. Moždani udar. Par dana povlačenja po bolničkim krevetima i sretan put.
Sranje.

Image and video hosting by TinyPic

A sa druge strane moj Auer mi javlja da će postati tata!!! Njegova sreća je neopisiva riječima, zarazna je i prenosiva. Ja mu želim jednu malu curicu. I on ju želi. Biti će najbolji tata uz Đ-a.

Image and video hosting by TinyPic
A moj tata mi treba stići večeras i veselim mu se, nekako mu se posebno veselim..

Image and video hosting by TinyPic

- 15:38 - Komentari (10) - Isprintaj - #