one love one life

ponedjeljak, 07.01.2008.

rezime...

Svašta se nešto izdešavalo ovih dana dok me nije bilo. Da imam željeni lap bila bih vjernija pisanju, osobito jer me to stvarno opušta i veseli, a na neki čudan način mi pomaže da saberem misli i posložim je u kakvom takvom redu. Bolje sam. Imam samo jednu Novogodišnju odluku: u Novoj SVE NOVO.

SVE
BAŠ SVE...baš, baš sve

Naravno, čim sam donjela odluku, došle su i kušnje. I ovaj put, sam se oduprla.. napad za napadom.. odjednom su izronili, izmigoljili iz ko zna kakvih zakutaka svi prošli i nerazriješeni "slučajevi".. još se osjećam ne poraženo... Samo nisam još potpuno spremna za najtežu kušnju, a znam da će doći.

Htjela sam za Novu na Otok. Zakasnila sam na katamaran. Toliko o tome koliko sam stvarno htjela.

Hvala vam na vašim komentarima, dragi moji. Uspješnu 2008-u Vam želim.

Ja sebi želim nešto novo, po mogućnosti nešto nalik njemu :)

Image and video hosting by TinyPic

- 09:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #