one love one life

petak, 07.12.2007.

Danima mi je u glavi... i samo zato je tu...

Dolaze snegovi.
Ne vredi, sve više i više mi smetaju studeni.
U kosu me nežno k'o sedefnu šnalicu udeni,
to mi treba -
moj mali zaklon ispod neba.


Otkači šlepove,
nanišani jutro i pusti tu lađu da klizi.

Pronašli su Ameri šifru za to:
"Take it easy" lutko lepa!
Zrela se breskva nebom cepa.

Spusti svetla, oduzmi gas,
smešnih stvari se bojimo.
Misliš da neko pita za nas?
Kao da ne postojimo.

Stavi misli u prazan hod,
stresi zvezde k'o dudove.
I polako nasuči brod
na te plišane sprudove.

I sanjaj...
Odlaze selice.
Lepršaju malena jedra po nebeskoj pučini.
Taj odlazak gusaka uvek me starijim učini
- put do raja.
O, zar je uzvodno do kraja?


Spusti svetla, oduzmi gas,
smešnih stvari se bojimo.
Misliš da neko pita za nas?
Kao da ne postojimo.

Stavi misli u prazan hod,
stresi zvezde k'o dudove.
I polako nasuči brod
na te plišane sprudove.

I sanjaj...

ja stvarno volim neke ljude.. do bola.. čudno bol i ljubav povezujem. Idu ruku pod ruku... kao partneri.. i ovo, recimo nema veze sa Dankom.. volim druge ljude.. volim..Vexa, Rebs, Nikolinu,Tomasicu, Zokija, Veju.. Sada navodim samo one koji su večeras dignuli sve na površinu..
Vi jeste moje ogledalo.. i kada se vidim vašim očima.. svijet je savršeno mjesto.

Image and video hosting by TinyPic

- 21:32 - Komentari (14) - Isprintaj - #