one love one life

petak, 23.11.2007.

A song for you...



Image and video hosting by TinyPic

Upoznati intimno nekog čovjeka znači skinuti s njega mit što ga svatko voli izmišljati o samom sebi, znati tajnu njegovih mana, njegovih slabosti, ukratko njegove bijede...

Vidiš li gde sam to sad, u kom sam dobu?
Cudne mi ptice, da znas, snovima jezde...
Jer, jos sam suvise mlada da mislim o grobu,
a vec sam suvise stara da brojim zvezde...

Cujes tisinu?... Taj zvuk?... Prolazi vreme.
Zuji i preti kroz noc, drhti k'o kobra.
Nemoj da načinješ sad ozbiljne teme,
dodji, skupi se tu i budi dobar...


Pa naspi jos jednu, za večite krivce,
za balansere, ne boj se, imam ja priličan cug.
Naspi jos jednu, za umorne livce, za proletere,
većeras treča smena vraća tuđi dug...

Skoro će svanuti dan, još jedan praznik.
Svi su ti plavi k'o san, svi su ti isti.
Budiš se retko u šest, samo po kazni,
kad moraš negde na put ili na ispit...

Pa naspi jos jednu...


Ponekad tragam i ja, za zlatnim runom.
Možda cu sanjati dim, vatru i čelik.
Nisi ti krivac za to, ma volim te puno.
Hajde sad, daj mi pred san poljubac velik...


Pa naspi jos jednu...

Pa naspi jos jednu, za večite krivce,
za balansere, naspi još jednu za moje drugare.
Naspi jos jednu, za umorne livce,
za proletere, naspi jos jednu za trecu smenu...

- 17:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #