<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

a gdje si ti bila kada su govorili o tome da se ljudi nikada ne mjenjaju...

ista rutina svaki dan. dan mi se pretvara u jedno veliko ništa
kao da me nije bilo u školi kada se učilo kako se ljudi zabavljaju
stvarno mi nikad nije bilo jasno zašto se ne mogu promjeniti. Zašto neki žele biti u centru pažnje, zašto neki ljudi privuku ljude svojom osobnošću, zašto postoje ljudi koji žele drugima zlo, i zašto sam ja takva kakva jesam.
dosada me ubija, a ja iako imam hrpu obveza i još veću hrpu zanimljivih stvari koje želim napraviti ništa ne radim.
ne znam što bi prije?
ooo znam.
sad znam što se Emmi motalo po glavi dok je varala svog primitivnog muža.
baš sam kao u crtiću.
imam vraga i anđela koji mi se motaju oko glave i svađaju se čija je ideja humanija a čija bolja za mene. i sad bih ja kao trebala nešto pametno reć. da ziher

tip suvišnog čovjeka, demonskog junaka, bovarizam i to.yeah


28.02.2008. | 00:00 | Komentiraj | 1 | # |