<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Last Night A DJ Saved My Life

Da se i ja vama javim malo :) nije me bilo tu za Božić, pa sa zakašnjenjem svima želim sve najbolje :p
A u novoj 2008. uživajte najviše što možete, nemojte bezveze trošiti dane ( kao ja sad, na internetu :p ) i budite sretni i zdravi

Svi si u ovo vrijeme postavljaju neke ciljeve...A ja mislim da to ne vod ničemu. Svake godine u dnevniku stoji popis neobavljenih stvari. Ove godine nema popisa.
Samo želja da sve bude ok. Da živim i dišem punim plućima. Volim i poštujem. I da mi taj osječaj bude uzvračen. Ništa drugo. Možda onda sve krene kako treba, svaki komadić slagalice sjedne na svoje mjesto, možda mi se baš tada počnu ostvarivati snovi...
Zvučim kao neki romantičar...
Koliko je glupo odjebati nekoga i onda patiti za njim. I onda imati onaj grozan osjećaj ljubomore. To si ljudi ne bi trebali dopuštati...


01.01.2008. | 18:19 | Komentiraj | 1 | # |