.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Razasuti osjećaji bića zarobljenog u vremenu

I want to be remebered as the girl who always smile even when her heart is broken...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Vrijedni svakog trenutka.. svakog posjeta.. Nezamjenjivi..
NAJDRAŽA MOJA PRIJATELJICA
mIa LaRiTa
PrOrOk
DrEaM mAkEr
PeTrA
SuN ligHt
RiBiCa
njEgOvA mAlEnA
JuSt SmIlE
PlAvOoKa
4_the_fun_of_it
MaLa BrInEtA
Ah LjUbAv...
I nEeD lOvE
enn@
IvAnA

petak, 15.06.2007.




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dana onog kad si mi okrenuo ledja...
Teška tuga pala je na moja vjedja...
Korakom laganim ti si krenuo...
Životom mojim ti si preokrenuo...
Htjela sam ti toliko toga reci...
ali riječi ne želiše da počnu teći...
Obraze grijale su mi suze...
Jedini što sretnom me činio Bog htjede da mi ga uzme...
U danima svoje sreće...
Lik moj oko tvoje vise ne susreće...
Čekao si me zna...
Ali snage nisam imala da tu ljubav prepoznam...
On me odveo na dno...
Oduzeći sve ono što srcu bijaše vrijedno...
Tu si bio ti...
Ali volje nisam imala ni za živjeti...
Gledala sam...
A vidjeti te mogla nisam...
Zaslijepila me patnja...
Za me postojala nisu nova svitanja...
Put do mene pronašao si...
Odustati htio nisi...
Slučajno našla se na putu ona...
Što me otjerala iz tvojih snova...
Sreću sa mnom čekao si predugo...
Nisi poželjeti htio si dobar dan tugo...
Ništa ti ne zamjeravam..
Jer tebi se ja još predavam...
Tuga moja je prijateljica...
Sreća postaše mi neprijateljica...
Sretan da budeš želja je moja...
Značilo to makar da nikad ne budem tvoja...



| - 22:48 - ...you haven't learned a thing.... (70) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.