.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Razasuti osjećaji bića zarobljenog u vremenu

I want to be remebered as the girl who always smile even when her heart is broken...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Vrijedni svakog trenutka.. svakog posjeta.. Nezamjenjivi..
NAJDRAŽA MOJA PRIJATELJICA
mIa LaRiTa
PrOrOk
DrEaM mAkEr
PeTrA
SuN ligHt
RiBiCa
njEgOvA mAlEnA
JuSt SmIlE
PlAvOoKa
4_the_fun_of_it
MaLa BrInEtA
Ah LjUbAv...
I nEeD lOvE
enn@
IvAnA

ponedjeljak, 11.06.2007.


.. kad zazvone crkvena zvona..
.. i na vječni počinak mene pošalju tada..
.. hoćeš li u srcu svome osjetiti bol..
.. dok se sa ovim svijetom budem ja opraštala..
.. hoćeš li za mnom suze liti...
.. hoće li ti zbog svega žao biti...
.. i dok posljednji dah bude hvatala duša moja..
.. usnama mojim proći će slova tvoga imena..
.. na grobku mome kad pustoš bude...
.. nove zore što davno poćeše da rude..
.. hoćeš li donijeti cvijetak mali...
...tamo gdje srce moje trebalo bi zakopano biti ti ga stavi...
... i suzu bisernu koju ljubiš...
... tiho na mramor spusti ledeni..
.. da srce što untura zakopano je
.. iako mrtvo na tren osjeti toplinu tu...
.. toplinu za kojom je žudjelo čitav život svoj..
... jer u santu si ga pretvorio onoga dana kad si otišao..
.. i mene tugi pod noge bacio...
.. i živjela sam dalje..
.. ali bez srca svog..
.. jer ono je davno krenulo koracima srca tvog...
... odbrojavala sam samo dane..
.. kad će Bog da me uzme..
.. jer za me života bilo nije..
.. prevelike tuge ja sam krila..
... od svih se udaljila..
.. ali od sebe pobjeći mogla nisam...
... od ljubavi što u meni gorjela je davnim plamom..
... putujem na nebo..
... tamo možda pronadjem lijek za svoju tugu...
... ali i dalje ću biti tvoj andjeo čuvar...
... teret tvoje boli da ponesem..
... sreću samo da ti donesem...
... dušo za me ti ne brini...
... okove moje sa srce ni on nije mogao da skine...
... i dani što prolaziše...
... novi što dolaziše...
... ne tuguj što mene nema više...
.. bio si moja jedina ljubav...
... možda sam i ja tvoja bila...
... znaj da se to nikad ne briše...



Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



| - 17:02 - ...you haven't learned a thing.... (50) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.