< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

images
Nastavak moga života,jadi,frendova,malo tračanja...ali samo malo...i sve ostalo...:)
smijeh

~Moji linkovi~
Jelenče moje
Petrica
Magdalena
Yosie
Za slikice :)
Filipa
Kety
Bigoo
xxxxhladna pifkaxxxx
...::kutchkica`s in love:
kuja
Lolita
Marina

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


blog layouts

blog layouts


myspace layout

myspace layout


Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


image hosting

image hosting




Glittery texts by bigoo.ws


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Free Site Counters
Free Site Counters

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts


***Ja volim samo sebe...***
Pa...Zovem se Petra idem u spaljeni HTŠ.Mrzim ju,ali i volim zbog ekipe koja je predobra.Imam 17 godina.Živim sa starcima,spaljenim burazom i macom Dodicom.Ljubav...ma kod mene je to prekomplicirano.Previše sam osječajna i sentimentala i to mrzim.Za sada volim samo NJEGA i jedva čekam da me to prođe pa da ga lagano odjebem zauvijek makar kod mene to i nije tako lako.I tak...to bi za sada bilo to!=)
blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts

image hosting

image hosting



MY FRIENDS:
JELENA
One je uvijek tu kada te treba oraspoložiti svojim kretenskim facama i glupiranjem.Naljuti se zbog sitnice ali sve si oprostimo.Smješna je i jako dobra.Puno ju volim...sorry zbog ove slike znam da ćeš poluditi,ali kad se ne voliš slikati lijepo.Sve su mi slike takve.Pussa...evo obečajem kad se slikamo stavit ću novu sliku i tako je jako,jako,jako,jako volim!!!!!!!!!:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
PETRA
Ona je luđakinja.Smiješna,luda zabavna a nekada i tako živčana da bih ju mogla baciti kroz zatvoreni prozor.Ustvari ona je stalno živčana...tako da....=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MAGDALENA
Naša sinkro plivačica več 9 godina.Također je smješna i luda.Obožava izmišljati svoje plesove i prepravljati pjesme...luda je...=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Njih 3 su mi baš naj,naj a ima ih još puno koje su također ok!Nama niti jedan dan ne može proći bez nekakvog glupiranja i smijanja.Katkada se ponašamo ko nekakve klinkice iz 4 razreda.Iskreno...fakat se nemrem sjetiti koji se dan nismo cerile ko glupače.Čak i iz nečega što uopče,ali baš ni malo nije smješno mi napravimo ludnicu.KoMa!A kaj,bar nam nikada nije dosadno!:)
MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts



PJESMICE:
Evo i nekoliko textova od Tonija Cetinskog...joj obožavam njegove pjesme...=)
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


ref.
Da nam Bog noćas da ljubav kao
zadnju priliku,
rađe nego svijet,uzeo bi nju.
I nebi nitko kao ja
tvoju ljubav tako čuvao,
nju sam imao...pa izgubio...

A ja,a ja čovjek od leda.
Ni glas,ni riječ onda kad treba.
A u sebi kažem stoj,
puca kao staklo život moj,život moj...

Budi uz mene...jer ti samo ti me
možeš spasiti...budi uz mene.
jer mi,mi bi umrli od ljubavi.
Kunem ti se Bogom,dijelio bih s tobom
dvije kapi usred pustinje...
jer ti si meni sve.

Oprostija bi sve kad bi stala prid mene
i samo rić izustila,
oprosti joj sve samo nemoj nikad ne,
slomit sebe radi nje...

Blago onom tko te ima,
tko te ljubi,
dok ja lutam noćima.
Blago onom tko te ljubi,
i neka bude bolji čovjek
nego ja.

Siguran u to da te volim.
Sigurna u to da si stvoren za mene.
Sigurni u to da smo jedno i da sve je
drugo manje vrijedno...ove ljubavi!=)

Bože daj,neka te odvede
miljama od mene,neka te zavede i prevari.
Pa da vidiš kako je zaspati na medu
budit se na ledu dok preko noći
svijet se srušio...svijet se srušio.

Onaj ko te ljubi sretan je,neka je,neka je.
Samnom će se borit za tebe...kunem se...kunem se.
Spreman sam ti dati ovaj život cijeli pitaj njega jeli...










Cursors

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 15.07.2006.

...

Ej...evo me malo.Nisam malo duže pisala jer sam na praxi.Mogu reći da mi je stvarno super.Sa Jelenicom sam ujutro...pa oni koji nas znaju mogu si misliti kako je to.Ovih dana nam šef uvalio da peremo jedan dio kafića tj.sve zidove i strop!!!!?????Helooooooo....kak da operem strop.Nas dvije se tam toliko glupiramo...danas smo prale negdje tri sata neki mali dio zida.Radimo sa konobarom...tj.šefovim sinom...toliko ga prcamo da će jadan poludjeti do kraja prakse...a baš je slatki...Jelena...surlica...hi,hi,hi,hi.Nemrem reći da se baš nešto pretjerano naradimo...ali nađe se uvijek posla.Radimo i sutra...joj...ja bi malo spavala ujutro...dižem se svaki dan u pola šest.A dobro...kaj sad bar nam je ok.Nemam pojma kaj da pišem....Pusa svima a naravno po stoti put fufuma....!!!=)
Evo malo slikica...=)


myspace layouts

- 19:42 - # - Mogucnost komentiranja je izbacena.



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.