Mee. ^^

Barbara.
Pop,London,Pariz.NY.
14 godina. 8. razred.
ako te šta još zanima pitaj na formspringu eo klikni ovdje ;)


Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info





linkovi :3

Tko hoće neka javi. :D



^^

I love you, not for what you are, but for what I am when I am with you.

<33333333333333


:)

- Čitaj postove!

- Nemoj mi stavljati

komentare ''SUPER BLOG I TAKO TA SRANJA'' !

- Ne sviđa ti se blog,onda ne ostavljaj

suvišne komentare!

- Poštuj pravila i sve će bit ok. ;)

FORMSPRING - Evo link :D


- Mogu ja bit' normalan, al mi nekako glupo! xD AE! :P
Nije bitno sviđa li se drugima, bitno je da se sviđa meni.! :)Why do we close our eyes when we pray? When we cry? When we dream? Or when we kiss? Because we know that the most beautiful things in life are not seen, but felt by heart.






credits.
Designer
Basecodes
Adjustment
&hearts
15.11.2010.

Evo novi post više.
Dobila sam 5 iz englenskog,čudo! (: Danas mi bio
iz kemije kontrolni.Ufff.Grozota živa, a sutra još donosi fiziku.
Jedva čekam.Hahah.Ovaj tjedan samo škola i kontrolni,ništa od
interneta.Šmrcc.Mrzim školu!Kada će ljeto više.Još dugo,znam alii
nadam se da će brzo proletiti.Dosadno mi je,sama sam doma. :*
Mislim uživamm.Ne znam šta da vam napišem.Prekinuli smo ja i onaj dečko.
A već me pitao novi.Koje sam ja sreće. :D Ali neću valjda.Meni se više ne da.
Ajj briga me.Eto ga kraj moram ići.

&hearts

&hearts &hearts &hearts &hearts

13:41 | Komentari (30) | On/Off | Print | #