omnibus

retrogradno bull's eye


sve nešto o velikim osobnim istinama,
i spremnosti da ih spoznamo.
ne znam jesam li spremna?
bojim se da samom intercijom idem u kontru.
ne znam razlučiti srce i um.
ustvari znam, ali me mori što nemam dokaza.
čista vjera nije moja najjača strana.
upravo se sjećam kako se prošlost ponavlja.
sedam godina, dva dana vjetra.
bijeg u sličnim okolnostima.
sve govori da se moramo suočiti,
ali nikako da shvatim s čim.

i must be missing the point.
strijele su mi rasute po podu, nenaoružana sam
i nekako laka.

26.10.2015. u 23:11 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

omni... i ostalo

ne budi stranac...

za_omnibus@yahoo.com

ništa jasnije (omnibus)


neću te zaboraviti
nikada. to je sve
izglednije, unutar ovog
carstva upitnika. ne mogu
ti reći što je tuga.
a sve i da mogu,

zašto bih ti išta rekla
kad je dovoljno
par poljubaca?
sevdah,

sevdah svira,
i od kog drugog
tražiti razumijevanje?

'ko će to još da s'vati??

ne mogu ti reći što je tuga

a još uvijek me želiš
i još uvijek te želim;

neću te zaboraviti

kad svira sevdah,
od kog drugog
tražiti razumijevanje?