omladinka

subota, 07.08.2010.

Pribor za ljetovanje.


Kao prava napredna Omladinka pomislila sam da je uvijek dobro vrijeme za duhovnu obnovu, a na to me nagovaraju i pojedini blogeri podsjećajući me da sam se odviše približila Sotoni. A što da vam kažem? Dopao mi se ovaj frajer. To je pravo muško. Odličan za duhovnu obnovu i najbolji mogući pribor za ljetovanje. Mislim da bih u Plavom vlaku rado s njim proputovala cijelu Europu. Na duža ljetovanja bi, naravno, otišli do Kube (tamo bi mu kupila šuškavac, a on meni najlonke....jeeee), malo pročavrljali s Castrom, pa onda do Kine, putevima Mao Ze Donga. Sutjeska i Neretva bile bi, dakako, neizbježne domaće destinacije koje mu svakako moram pokazati uz prigodno objašnjenje značaja tih lokaliteta.

Image Hosted by ImageShack.us
Zinedine Zidane - foto: y3.com

Odmah se vidi da je to iskusan majstor i stari lisac po pitanju ženskog roda. Danju bi putovali i uživali u predivnim pejsažima, a navečer bi, držeći se za ruke, proučavali Marxov 'Kapital'. Divno štivo. Uvijek se ima nešto novo za naučiti, a Zinedine Zidane bi odmah shvatio što ja volim. Ona moja susjeda kat iznad bi slobodno mogla isključiti svoj slušni aparat. I bez te njene spravice čula bi nas kako proučavamo Marxa s osobitim zadovoljstvom.

U znak poštovanja i simpatije dala bi Zidaneu da prije spavanja lista moju partijsku knjižicu. Neka dodatno uživa. Vizuelna prednost mu je što poprilično liči na seoskog kovača ili lokalnog bravara, a to su zanimanja koja svjesna Omladinka posebno cijeni, jer momak pažljivo slijedi razvojni put našeg pokojnog Maršala. Tehničar je u pitanju, a to me uvijek razveseli.


Image Hosted by ImageShack.us
Ronaldo - foto: who cares

S ovakvim bi tipom mogla biti samo u nekom ludom halucinogenom stanju, što dakako kao prava Omladinka uopće ne znam što je. Osim preko literature, naravno. Nema toga kod mene, a trenutno nije ni jeftino. Ronaldo izgleda kao da je friško izašao iz turskog zatvora. Ili barem kupelji, ako ćemo biti pristojni. Časna Omladinka (Sotona, da ne zaboravimo navode pojedinih živopisnih blogera) s njim ne bi imala što raditi. Jedino da mu možda pokažem Goli otok da malo očvrsne. A i to znamenito mjesto bi taj fićfirić valjda gledao s lipstickom na usnama. Za svaki slučaj, obukla bi mu na noge betonske peraje da mu ne padne na pamet iz tog djevičanskog raja preplivati na obalu. Možda bi Ronalda zaposlila da honorarno puše balone na dječjim rodjendanima i zabavlja dječicu, ali ništa više od toga. No dobro, eventualno bi dozvolila ovom nauljenom pijetlu da mi dobro uglanca alu-felge mog izvrsno očuvanog Moskviča (koji je to auto bolji od Moskviča?).


Image Hosted by ImageShack.us
foto: jakandjil.com

Golobradi momčić. Zločesti maneken. Čini se da ima dovoljno godina da s njim ne bi bilo biti protuzakonito. Hrvatska je liberalna zemlja. Sigurno je da bi uživali zajedno na višednevnom izletu u Kumrovec, makar, ako ćemo pravo, momak izgleda kao sin nekog lokalnog megauspješnog kraduckala na vlasti. Dakle, poštenje je prvo što moram kod njega utvrditi na načine o kojima sad ne bih javno. U svakom slučaju pratila bi ga na nekoliko veličanstvenih sletova gdje bi ga radosno prijavila kao učesnika i potom uživala u predivnoj slici sinhroniziranih pokreta nekoliko tisuća mladih pripadnika radničke klase. Razmislit ću i o našim zajedničkim omladinskim radnim akcijama što bi moglo biti dobro za njegovo duhovno čeličenje. Mladost treba pravilno usmjeravati, a ovakav momak bi u mojim rukama mogao biti odličan materijal za adekvatnu izobrazbu.

A eto, svemu dodje kraj, pa tako i ovim mojim kratkim razmišljanjima. Barem u ovom postu. Nisam sigurna koliko je pametno pohvaliti moj izbor (kako je već red) jer bi komentatori mogli postati virtualnom žrtvom kompletnih budalaša mutnih očiju koji vršljaju bespućima ovih blogova tražeći mržnju i netrpeljivost. Hrabro naprijed prijatelji!


07.08.2010. u 15:29 • 60 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)

Komentari da/ne?

Dragi prijatelji i drugovi

Drug Koba
Gologuzan
Red Polux
AF-L
Fight the war, fuck the norm
svinjce
lobotomya
neverin
Smisao Života



counter