created by VF design








< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Opis bloga

ispovijesti jednog....učenika

Ime:Bernard
Prezime:Jurić
Nadimak:Beki,Bex..


..........................

JA: ne znam kako bi
u kratkim crtama opisaosebe, zato jer je to nemoguće.
Teško mi je gvoriti o
samome sebi zato jer mislim
da trebate pitati druge
jer me svatko doživljava
na svoj način.


TRENUTNI TOP 6:
Marilyn Manson
Combi Christ
London after midnight
Jack Off Jill
The Birthday Massacre
Emilie Autumn

BLOGOVI koje posjećujem

LET THE TRINITY RISE

Večer je počela kao i svaka druga…o.k, baš i ne (ali kog´ briga je li sve što napišem točno).
Uglavnom….i tako ekipa odluči odići do boxy-a koji je bio sam doma, da gledamo film ili tak nešto slično. Uđem ja u njegovu sobu, a tamo na stolu klavijature….mmmm…(pomislih ja).
Ovo bi moglo biti zanimljivo!
Sjednem i krenem svirati (nekakva improvizacija naravno). U tom trenutku u sobu uđe boxy (neprimjetno) i uzme gitaru. Dakle, tada smo već imali klavijature i gitaru (zvučalo je prilično dobro). I tako sviramo mi i uživamo u paralelnom svijetu glazbe, kad nam se odjednom pridruže i bubnjevi…bila je to naša prijateljica Jimmy. Dok su drugi gledali film, mi smo snimali nekakav trash demo album (više neka zajebancija). I nešto ću vam reći….bilo je predobro…mislim da ću još dugo pamtit tu večer zao što smo svi stvarno bili u nekakvom ekstatičnom stanju koje se ne može opisati.
Malo smo se poslikali….pa pogledajte…(slike će biti objavljene sljedeći tjedan pa svratite)…..

Image Hosted by ImageShack.us

LOGO BENDA (ja sam ga dizajnirao…nije da se hvalim,ali…;)

Odlučili smo ponoviti to, pa smo se počeli nalaziti i tako je nastao bend. HOLY TRINITY (eng. SVETO TROJSTVO)-troje nas je…ma valjda kužite ;)
Obradili smo pjesmu Marilyna Mansona-Last day on earth…i zvuči odlično. Tu smo pjesmu nekoliko dana kasnije izveli na noći vještica (moj najdraži dan u godini). Sve bi bilo dobro da mikrofon nije jebao i sve ostalo s razglasom…ali bilo je o.k. (i za to slike stižu sjledeći tjedan) ;(


Što je još novo…..e daaaaaa….idem u gimnaziju ;( NEMOJTE NI POMISLITI DA SAM PAMETAN!!!!
Iz matematike imam 2 (vjerujte mi, imam pravo biti sretan). Mislim, o.k. je u gimnaziji…ali toliko je cajkera s nama u smjeni, i toliko površnih ljudi kojima je vrhunac života lacoste torbica (ali i s tim se nosim- izgleda da sam ja jedini crna zalutala ovca).
Što još da vam kažem…napišem…svejedno…..

I još nešto!
Ja vam se pomalo bavim fotografijom…pa evo pogledajte….i komenirajte!!!! Koja vam je slika najbolja i kako ju doživljavate?

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



I to bi bilo….to!!!!

03.01.2008. u 18:20

Komentari (6)
Da/ne
Isprintaj
LET THE TRINITY RISE






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.