created by VF design








< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Opis bloga

ispovijesti jednog....učenika

Ime:Bernard
Prezime:Jurić
Nadimak:Beki,Bex..


..........................

JA: ne znam kako bi
u kratkim crtama opisaosebe, zato jer je to nemoguće.
Teško mi je gvoriti o
samome sebi zato jer mislim
da trebate pitati druge
jer me svatko doživljava
na svoj način.


TRENUTNI TOP 6:
Marilyn Manson
Combi Christ
London after midnight
Jack Off Jill
The Birthday Massacre
Emilie Autumn

BLOGOVI koje posjećujem

Defiled at heart

Defiled at heart
In this perfect hell
Under red leaves bleeding
Over sealed chatau we fell
To demonocracy

Image Hosted by ImageShack.us

Dosta ovih dperesivnih sranja....................više me uopće nije briga što netko misli i čini...i baš me briga hoću li izgubiti jedno važno prijateljstvo (ako to mogu tako nazvati), zato jer i za uništavanje prijateljstva treba dvoje!!!!!!!!!!! U školi mi je trenutno sve u redu, a nema baš puno novosti u mom životu, tj. ima jedna,ali ne želim vam reć ;).......... E da, promijenio sam frizuru, nekima se ne sviđa...ali ni to me nije briga što misle primitivci...a tako vam je u mojoj školi, čim napraviš nešto novo odmah si freak....ali nikada nisam mario za to što drugi misle, pa neću ni sad! U subotu idem na Liviin rođendan (bar će netko biti donekle sretan)........I ne znam kaj da vam kažem..tj. pišem, crteži pjesme i sve ostalo je u pripremi.....U društvu s kojim sam nekad izlazio više nema jedne osobe, ona će znati kada ovo bude čitala.....i moram ti poručit da si dobro postupila napustivši ovo društvo, jer je ionako sve sjebano......svi izlasci su postali dosadni i rutinski......POZDRAV SVIMA!!!

21.03.2007. u 14:35

Komentari (5)
Da/ne
Isprintaj
Defiled at heart






PREKRŠENO OBEĆANJE....

Znate li onaj trenutak kada vas realnost iznenadi tako naglo, i kada shvatite da je sve samo gluma i da ste zapravo okruženi dvoličnjacima koje ste nekada (ne tako davno) nazivali prijateljima. E pa ja znam, tj. kakvi su vam to prijatelji ako vas optužuju da ih cinkate pedagogici............kakvo je to prijateljstvo, e pa nije, to je sumnja. I ne želim se više zamarati i objašnjavati svima svoje postupke zato jer jednoga dana će ih shvatiti i bit će im žao.............Znate li ono kada jednostavno želite vrištati, ali ne želite da vas se čuje. Ma gadi mi se cijeli svijet, gadi mi se određena skupina ljudi i njihova površnost. Znam da sam obećao da nema depresivnih postova, ali nažalost, trenutno sam u takvoj situaciji. Želim zahvaliti svima koji su mi pomogli da otvorim oči i sve sagledam iz drukčije perspektive.Želio bih reći svima sve, ali jednostavno nisam naviknut vjerovati ljudima, vjerovati vama.Ne želim vam ubijati volju za životom.........pokušat ću nastaviti dalje, bez vas
HVALA!

08.03.2007. u 15:37

Komentari (14)
Da/ne
Isprintaj
PREKRŠENO OBEĆANJE....






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.