created by VF design








< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Opis bloga

ispovijesti jednog....učenika

Ime:Bernard
Prezime:Jurić
Nadimak:Beki,Bex..


..........................

JA: ne znam kako bi
u kratkim crtama opisaosebe, zato jer je to nemoguće.
Teško mi je gvoriti o
samome sebi zato jer mislim
da trebate pitati druge
jer me svatko doživljava
na svoj način.


TRENUTNI TOP 6:
Marilyn Manson
Combi Christ
London after midnight
Jack Off Jill
The Birthday Massacre
Emilie Autumn

BLOGOVI koje posjećujem

POBJEDA!!!!

Jučer se u našem gradu održao festival djeca pjevaju hitove (na kojem sam i ja nastupao), uglavnom......bilo je super.

1. Prvo smo imali probu, na kojoj su mi se znojili dlanovi (ali nekako sam otpjevao)

2. Publika se polako počela skupljati, a mi izvođači smo nervozno provirivali iza platna

3. Moji navijači su se smjestili kao i svi ostali, i program je počeo......

4. Nestrpljivo sam čekao svoj nastup (nastupao sam zadnji, što je zapravo bilo dobro jer je tada atmosfera bila najžešće

5. Nastupam, na početku malo ukočeno ali onda sve oko nestane i ostajem sam s mikrofonom i svi vrište (hvala vam)......i upaljači se polako počinju paliti (opet hvala svima). Nastup je završio jednim gromoglasnim pljeskom (HVALA).

6. Nestrpljivo iščekujemo rezultate žirija i podjebavamo jednog kretena koji je valjda bio ljubomoran te je stalno govorio kako sam loš, ma znate on vam je onaj tip...mala pičkica- tako su ga okarakterizirali svi koji znače nešto u Ivaniću(reću ću vam samo da se zove ANTE i da trenira rukomet)......

7. Dolazi taj trenutak...........a pobjedni....ca po žiriju je Matea Čorak i zatim se začuje buuuuuuuuuuu
P.S. MISLILI SU SVI DA ĆU TO BITI JA

ali pobjednik od glasovanja publike je.....Bernard Jurić.....VRISAK I MOJ IZLAZAK NA POZORNICU

8. POnovno nastupam i ostajem na pozornici dok fotići blicaju, a svi su mobiteli u zraku (dobit ćete slike, a i snimke..samo se strpite)

9. Dobivam vijest da prolazim i idem u polufinale...............večer ne može biti bolja

10. Nastup završava a ja odlzim s prijateljima na pizzu
Image Hosted by ImageShack.us

!Jučer je bila najlijepša večer u mom životu!


the end

17.02.2007. u 17:59

Komentari (11)
Da/ne
Isprintaj
POBJEDA!!!!






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.