created by VF design








< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Opis bloga

ispovijesti jednog....učenika

Ime:Bernard
Prezime:Jurić
Nadimak:Beki,Bex..


..........................

JA: ne znam kako bi
u kratkim crtama opisaosebe, zato jer je to nemoguće.
Teško mi je gvoriti o
samome sebi zato jer mislim
da trebate pitati druge
jer me svatko doživljava
na svoj način.


TRENUTNI TOP 6:
Marilyn Manson
Combi Christ
London after midnight
Jack Off Jill
The Birthday Massacre
Emilie Autumn

BLOGOVI koje posjećujem

P.S POST

madDanas mi je nastva završila ranije, sigurno se pitate zašto (ili nenaughty) Evo odgovora,...učiteljica me izbacila sa sata zato što me ulovila sa šalabahterom , tj šalabahter mi je slučajno pao točno pred nju. Kada je pitala čiji je odmah sam priznao (iako sam mogao okriviti nekog drugog.....dobru prijateljicu....ali nisam zato što sam DOBAR. Iako su svi radili isto, opet sam kao i obično samo ja završio na lomači......takav vam je svijet, nikada fer, ma takav vam je cijeli život (pišem iz osobnog iskustva)

UŽIVAJTE U PETKU

09.02.2007. u 15:48

Komentari (21)
Da/ne
Isprintaj
P.S POST






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.