created by VF design








< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Opis bloga

ispovijesti jednog....učenika

Ime:Bernard
Prezime:Jurić
Nadimak:Beki,Bex..


..........................

JA: ne znam kako bi
u kratkim crtama opisaosebe, zato jer je to nemoguće.
Teško mi je gvoriti o
samome sebi zato jer mislim
da trebate pitati druge
jer me svatko doživljava
na svoj način.


TRENUTNI TOP 6:
Marilyn Manson
Combi Christ
London after midnight
Jack Off Jill
The Birthday Massacre
Emilie Autumn

BLOGOVI koje posjećujem

Hell_o people

Već mi je postalo dosadno smišljati uvodni dio posta, a uvijek želim nešto drukčije. Što da vam pišem, kod mene ništa posebno novo osim što pokušavam nagovoriti starce na piercing. To mi je želja već duže vrijeme, ali njihove su reakcije uvijek burne.....evo primjer:

NAŠ DIJALOG

JA: Mama, jel si smijem probušit usnicu (ili obrvu)

Mama: A zašto bi si uništavao tijelo, takve ludarije rade samo ljudi iz nekakvih plemena

JA: Daj molim te........neka mi to bude dar za krizmu

MAMA: burninmadburninmadburninmadjesi li ti normalan?!!!

JA: Joj , u čemu je bed, pa poslije to mogu skinuti

MAMA: Da ali to nose samo klošari

JA: Ne to nosi svatko tko zna što je lijepo

MAMA: Misliš propalice..

JA:puknucu puknucu headbang

JA:Preklinjem te, a što ako sutra umrem i onda ti bude žao što mi to
nisi dopustila

MAMA: Dobro , razmotrit ću još malo
obrvu, ali bušenje usne.......

da čujem vaše mišljenje:



08.02.2007. u 17:05

Komentari (8)
Da/ne
Isprintaj
Hell_o people






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.