created by VF design








< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Opis bloga

ispovijesti jednog....učenika

Ime:Bernard
Prezime:Jurić
Nadimak:Beki,Bex..


..........................

JA: ne znam kako bi
u kratkim crtama opisaosebe, zato jer je to nemoguće.
Teško mi je gvoriti o
samome sebi zato jer mislim
da trebate pitati druge
jer me svatko doživljava
na svoj način.


TRENUTNI TOP 6:
Marilyn Manson
Combi Christ
London after midnight
Jack Off Jill
The Birthday Massacre
Emilie Autumn

BLOGOVI koje posjećujem

Vjerska sloboda.......NE........

Evo mene opet. Nemam puno novih vijesti. Danas pišemo test iz vjeronauka (ja nemam pojma!!!) Ne znam šta da vam pišem.Ja stvarno ne znam zašto roditelji krste svoju djecu kao bebe, mislim da bi svaka osoba trebala odabrati svoju vjeru a ne biti unaprijed preodređena. Ljudi s vremenom mijenjaju svoje stavove i razmišljanja (a to utječe i na vjru).....pa GDJE JE TU DEMOKRACIJA I VJERSKA SLOBODA burninmadheadbangmad Danas je petak, moj najdraži dan i još nemam prvog sata i imam sve lagane predmete. Danas se u našoj školi organizira neki sjebani ples, ma neću doć´. Opet će puštat samo Thompsona i Škoru (poniženje za sve koji znaju što je glazba). A ća još da vam pišem..........

P.S SNIMAM KRATKI DOKUMENTARAC O SVOM NASTUPU NA FESTIVALU DJECA PJEVAJU HITOVE. BIT ĆE ZANIMLJIV...PA SE STRPITE JOŠ DVA-TRI TJEDNA!!!!!! OBJAVIT ĆU GA!!!!

02.02.2007. u 11:05

Komentari (13)
Da/ne
Isprintaj
Vjerska sloboda.......NE........






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.