created by VF design








< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Opis bloga

ispovijesti jednog....učenika

Ime:Bernard
Prezime:Jurić
Nadimak:Beki,Bex..


..........................

JA: ne znam kako bi
u kratkim crtama opisaosebe, zato jer je to nemoguće.
Teško mi je gvoriti o
samome sebi zato jer mislim
da trebate pitati druge
jer me svatko doživljava
na svoj način.


TRENUTNI TOP 6:
Marilyn Manson
Combi Christ
London after midnight
Jack Off Jill
The Birthday Massacre
Emilie Autumn

BLOGOVI koje posjećujem

"ZVIJEZDA" je rođena....ha ha ha

A sada jedna nova vijest. Jučer se u našoj školi održavala audicija za glazbeni festival DJECA PJEVAJU HITOVE. Prvo se nisam želio prijaviti, ali onda sam pomislio...ma jebeš ga, idem i ja probat. Nabavio sam si matricu (matrica vam je glazba u podlozi neke pjesme, uz koju pjevaš na audiciji), uz pomoć prijatelja. BOULEVARD OF BROKEN DREAMS-green day. Htio sam nešto žešće, ali sam se ipak odlučio za ovo zato što tu pjesmu zna većina ljudi (barem se nadam).
Uglavnom, došao sam tamo na audiciju i pomislio:"Pa šta ja radim ovdje, pa tu su sve, cure koje su se za ovo pripremale mjesecima", ali onda sam skupio hrabrosti i zgrabio mikrofon. Nakon prve minute su mi rekli da sam prošao.........WHOOOOO HOOOOOO! Šta da vam kažem- prirodni talentdead...Nadam se, tj. očekujem vas u dvorani, i očekujem da ćete glasati za mene....ma šalim se....vaš izbor!!!! wink

31.01.2007. u 10:13

Komentari (4)
Da/ne
Isprintaj
"ZVIJEZDA" je rođena....ha ha ha






natrag u PROŠLOST

Jeste li ikada doživjeli onaj trenutak kad se jednostavno poželite vratiti u prošlost. Ja jesam, pa evo nekoliko zanimljivosti......................

1. Svakog SVETOG NIKOLE u našoj se školi organizira nekakvo dijeljenje poklona, a tamo su uvijek prisutni Sveti nikola i burninmadKRAMPUSI burninmadnaravno. Te je godine izbor pao na mene (baš se pitam zašto).
pogledajte!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JA SAM LIJEVI NA OVOJ SLICI.........
*******************************************************


JOŠ SAM KAO KLINAC NA NEKI(bolestannut) NAČIN UŽIVAO PLAŠITI ljude.........
*******************************************************

Noć VJEŠTICA, moj najdraži dan u godini......
Ova je slika snimljena u parku ................................. to sam ja btw.




što da vam kažem, prošlost ne možete promijeniti, ali se možete posvetiti budućnosti. Često bi željeli promijeniti neke stvari, ali možda su nas baš te stvari učinile osobama.........moram završit ovaj post, polako počinjem *srat..........

************************** the end**************************************

26.01.2007. u 09:34

Komentari (16)
Da/ne
Isprintaj
natrag u PROŠLOST






Evo i moj prvi video uradak****

Ovu sam snimku napravio za jednog prijatelja (pogađate kojeg---btw.voli se samoreklamirati---MISLAV) Mislim da sam napravio super posao. Uglavnom, podloga je pjesma Avril Lavigne-My happy ending a u videu se pojavljuju u glavnoj ulozi Mislav Pislak
sporedna(na kraju videa):Tena Prutki

Nadam se da će vam se svidjeti ovaj video....pa očekujem puno komentara. Na atjecanju iz Engleskog je bilo o.k., četvrti sam (bolje išta nego ništa). Ukratko što se događalo, jedan luđak iz mog razreda se nafikso s razmrvljenom kredom (pa snalazi se, nemara para za kokain), pa sam ga ja prozvo Kate Moss. Evo sad još moramo preživjeti sutra i onda dolazi dan za koji svi živimo.......P E T A K! Mislim da bi to bilo sve zasad.........seeya!!!!!!

24.01.2007. u 14:34

Komentari (2)
Da/ne
Isprintaj
Evo i moj prvi video uradak****






Napokon je sve u jebenom redu!!!!


UPOzoRenjE:
NISAM RASPOLOŽEN ZA PISANJE DUBOKOUMNIH POSTOVA, OVAJ ĆE BITI POVRŠAN (KAO I CIJELI jebeni SVIJET) OKRUŽEN PRIMITIVCIMA ČESTO ME STRAH DA BI MOGAO POSTATI KAO ONI,.....ALI NE, VJERUJTE MI ODUVIJEK SAM BIO INDIVIDUALAC, A TAKO ĆE I OSTATI!!!!!!!!1burninmad




Kao što i sam naslov kaže, život mi se napokon vratio u normalu. Ocjene su super, godina je super počela ( znam da će mi se sada dogoditi nešto loše, stvari su nekako pre....dobre wink) U mom životu nema baš puno novosti, još se uvijek zovem Bernard, još uvijek idem u osmi razred, i još uvijek...bla..bla...bla!!!Moram vam još javit da sam se lijepo zblamiro na pripremama za krizmu kada sam rekao da su sakramenti kršćanski procesi (jebeš ga!!!!), a učiteljica je pod satom nazvala našu molitvu sranjem.burninmadburninmadpuknucuburninmad Sutra hvala bogu ne moram ić` u školu zato što idem na natjecanje iz engleskogwink. Nadam se da se i vama popravila životna situacija, nadam se da je i vama falio bod za peticu iz testa iz matematike (meni da!!!)...

p.s. u zadnje su mi vrijeme svi nekako čudni (određene osobe)....i da!!!! Shvati sam da mi se sviđa jedna osoba.........
blablablablablabla

22.01.2007. u 15:40

Komentari (5)
Da/ne
Isprintaj
Napokon je sve u jebenom redu!!!!






SAMO DA VAM SE JAVIM

Još 4 dana do početka mučenja. Nije se dogodilo puno toga novog od prošlog posta. Sada se pokušavam sjetit neke zanimljivosti ili teme koju bih komentirao.Jučer sam bio vani s prijateljima i bilo je super kao i svaki izlazak. Pogledajte "algoritam" našeg izlaska:

VOX (caffe bar)

PARK (klupice)

CENTAR-KONZUM

ŠETNJA

ŠKOLSKO igralište

možda TROPICANA

......SVE nadalje ovisi kako se dogovorimo.........

Moram iskoristit ove zadnje dane slobode. Nadam se da je vama dobro............

Vidimo se večeras (mislim društvo)wave


NEKAK MI SE OVAJ POST GADI, PREVIŠE JE POZITIVAN.......POZ-ZDRAV

10.01.2007. u 15:48

Komentari (5)
Da/ne
Isprintaj
SAMO DA VAM SE JAVIM






BLIZU JE KRAJ

Evo ne znam šta da radim pa pišem novi post. Iako ne znam o čemu da pišem (i malo sam mamuran od sinoć, tj. danas). Opet sko kod Dođera gledamo hororac kojeg sam ja gledo. Ako ste slušali Ivanićki OBITELJSKI RADIO možda ste načuli nešto o tome kako su neki vandalisti provalili u jednu kućicu na groblju u kojoj je bili truplo ženeeek Moglo bi se reć da ja poznajem te osobe , tj. poznaju ih svi koji su uključeni u "Ivanićki "društveni život. Nadam se da ste se dobro proveli zA NOVU GODINU i da ste imali dobru ekipu.................malo mi se javljajte, kako ste. Još samo 2 tjedna i mučenje opet počinje, zato iskoristite preostalo vrijeme što bolje možete, bye........

01.01.2007. u 16:15

Komentari (11)
Da/ne
Isprintaj
BLIZU JE KRAJ






SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOVA GODINAcoolroflkissrolleyesyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo

01.01.2007. u 01:06

Komentari (1)
Da/ne
Isprintaj







<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.