srijeda, 11.10.2006.

Stare slije Vranjica

I evo tako malo šaran po internetu kad naiđen na stare slike Vranjica. Začudia san se kako lipe slike, bez tvornica, Sjeverne luke, i čisto more. Nema ni ceste, asfalta, ma ničega nego samo malo mirno misto ''Piccolo Venezzia'' olito ''Vragnizza''. Šta je to danas od Vranjica nastalo. Uništile su nas tvornice, brodogradilište i Solinjani koji su nan pokrali pola posjeda. A ne zaboravimo da su u to upleteni i Spličani. A šta ćete, mi smo ka mali pa ništa ne možemo. Ali neka ako im je tako drago. Nije me briga jer smo mi Vranjičani koji mogu sve trpit u političkim stvarima, a kad je rič o sportu, onda smo najbolji( da ne zaboravin da su ovo lito solinjani izgubili od nas u Jadru na vaterpolo, a prije toga smo imali remi s njima-namišteni). Ma nemogu nam ništa. Aj neču više gadit Solinjane, pardon govorit istinu, nego evo slika zbog čega san i počea pisat. A još samo moran spomenit ''Plave murine'' i Solinske ''Tifose'' koji ne bi nastali da mi nismo osnovali ''Plave murine''.- KOPIRAJU NAS!!!!P.S. slije san naša naVranjic.blog.hr Omladinac moj ljubimac.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 21:35 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.