okouhonos

četvrtak, 18.02.2010.

Čista srijeda


Srijeda 17. 2. 2010. nakon šalice toplog žutog čaja krenuo sam na posao automobilom.
U cd-player sam stavio nasumice izabran Joda-mix CD i krenuo ….. nakon svega stotinjak metara zazvonio je mobitel, zaustavio sam, uključio četiri žmigavca te se javio.
Bilo je točno 6:53 zvali su iz doma Bene-Vita gdje sam prije 26 dana smjestio tatu.
Javili su da je oko 5:00 tata umro u snu.
Dok su mi to govorili autom se širio zvuk pjesme sa player … pjevala je Thelma Huston - Dont' leave me this way.
Sabrao sam se, zahvalio na informaciji i nazvao suprugu kako bi joj javio tužnu vijest. Odlučio sam potom odmah svratiti do majke i osobno je izvijestiti o smrti tate.
Sa cd-playera su Bloomfield, Kooper & Stills prašili poznati blues STOP.



Na kraju dana sam dobio novi cd- Johnny Cash-a / Ain't No Grave …. pjesme su se nizale Last Night I Had The Strangest Dream ….I Don't Hurt Anymore …. For The Good Times.

- 15:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #