okouhonos

četvrtak, 03.07.2008.

MOLITVA ZA FRUSTRIRANE NA POSLU


Daj mi smirenosti da prihvatim stvari koje ne mogu promijeniti,
hrabrosti da promijenim stvari koje ne mogu prihvatiti,
i mudrosti da sakrijem tijela onih koje sam danas
morao ubiti jer su me raspizditi.


Također, pomogni mi da pazim čije ću prste danas gaziti
jer oni mogu biti povezani s guzicama,
koje ću sutra možda morati ljubiti.

Pomogni mi da uvijek dajem 100% na poslu:
12% ponedjeljkom
23% utorkom
40% srijedom
20% četvrtkom
5% petkom

Pomogni mi kad imam stvarno loš dan,
i kad mi se čini da me svi samo žele raspizditi,
pomogni mi da ne zaboravim,
kako su potrebna cak 42 mišića da se namrštim,
a samo 4 da im pokažem srednji prst.


Pouka - Što je najvažnije znati svakom menageru :

SAMO ZADOVOLJAN RADNIK RADI DOBRO

- 21:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #