izlet

E.
I tako digosmo se nas dvije ranom zorom, u 5:15 h. Iako nije baš prerano išla u krevet, N., začuđujuće, nije bila grintava od nedostatka sna. Prije napuštanja kuće, provjerismo je li sve spakirano, jesmo li ponijele N. četkicu za zube, zdravstvenu iskaznicu, papuče... Sve je bilo na svome mjestu, trebalo je još samo poraditi na detaljima vezanima za nas dvije same.
U 6:30 napustismo veselo zgradu, mama nas je pratila sa sulara zgrade (kao da putujemo na kraj svijeta!), mi smo mahale i nekih 100 m od kuće, skužih kako nismo ponijele putnu torbu! Srećom, do polaska katamarana imale smo još 2 minute pa smo se dale u galop kako ne bi ispale luzerice! I, bome, stigle smo. Znojne i već umorne! I ovog puta sam potvrdila stav obitelji o sebi kao o najzaboravnijem njenom članu. Dogodi se ponekad i nekome od ostalih slično, ali ja sam dežurna na tronu šlampavice.

Image Hosted by ImageShack.us


Iako sam se dan ranije zanimala za otvorenost zoo-a, i mi došle sat nakon što su mi rekle da možemo ući, zamoljene smo pričekati 30 - 45 minuta jer su lovili neke životinje po zoo-u (?!). Kako je prekrasan dio Splita na putu prema vrhu Marjana i priroda neopisiva, nije nam teško palo prošetati okolicom zoo-a i pritom se dobro zabavljati. Otkrile smo u neposrednoj blizini pozornicu sa amfiteatralnim gledalištem, N. je sjela, a ja sam bila ta koja je morala osmisliti kako prikratiti vrijeme. Otplesah dio predstave čija sam pratnja, prolaznici kojih nije bilo baš malo su me gledali s nevjericom, zbunjeni, a možda i zgranuti, no mene nije omelo, a N. je uživala i umirala od smijeha!
Malo još posjedismo na klupi pretresajući život naše male obitelji i uživajući u Bogom danom ambijentu.

Image Hosted by ImageShack.us


Napokon su životinje pohvatane, te mi uđosmo!
Koliko god je N. bila oduševljena životinjama, moji strahovi su se obistinili: zoo je zaista u tako tužnom stanju, da i životinje djeluju deprimirajuće. Strašno. Nisam previše svoje tužne dojmove željela iskazivati pred N., ali se složila sa mnom kako život životinja u zatočeništvu (barem ovakvom) je ispod svakog životinjskog dostojanstva...
Anyway, šetale smo, razgovarale s ljudima na održavanju i životinjama, ja slikavala punom parom. Evo nekih uspješnijih uradaka:

Image Hosted by ImageShack.us


A sad se trebalo spustiti u grad. Ne znam što mi je teže: uspon ili silazak. Putem dolje smo pjevale, komentirale viđeno, opet malo pretresale obitelj, ja okidala fotke i stvorismo se blizu Matejuške. Pustolovina sa Marjanom je bila generalno prekrasna. Uživale smo cijelim bićem, vrijeme nam je išlo na ruku i blo smo spremne za slijedeća iskustva.
Kako je u planu, prije no što N. odvedem noni, posjetiti i luna park te hodočastiti u McDonald's, odmah smo se kraj Prokurative uputili prema Starom placu.

Image Hosted by ImageShack.us

Sinoć sam zaspala već oko 21. Jutros sam se probudila u 9:30. Koliko je to sna? Puuuuno. Odavno nisam si tako nešto priuštila.

30.12.2006. u 15:41 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

0

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (17)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

e-mail: okosjenki@net.hr


Kao prvo, trebalo bi pokazati kako Kosjenka i Regoč izgledaju.
Dakle, na internetu sam našla malog Regoča, dok se Kosjenku nikako nije dalo uhvatiti. Onda sam si prije par minuta dala truda, pa sam je pokušala nacrtati onakvom kakvu bih je zamislila današnjom maštom. I evo ih:

Image Hosted by ImageShack.us
Regoč


Image Hosted by ImageShack.us
Kosjenka


Budući sam do prije par godina, što se frizure barem tiče, bila Kosjenkina sušta suprotnost, od kako sam pustila kosu, a koja je, valjda nakon toliko godina zatočenistva luđackom brzinom krenula rasti, mnogi iz bliske mi okoline, u šali znaju reći da izgledam upravo kao Kosjenka, iako smo bojom kose u velikom raskoraku! (A ni frizura nije baš ista!)
Zašto nisam blog nazvala samo "Kosjenka"?
Razmišljala sam o tome i zaključila kako će se u nekim trenucima zasigurno pojaviti kakav Regoč, ili će neki od prošlih Regoča biti spomenuti u nekom kontextu (Regoč: metafora za bilo kojeg muškarca koji bi eventualno bio ili je već spomenut: brat, otac, ex muž, ev. dečko, prijatelj, susjed, župnik, rođak, kolega...), strpah i njega u naslov bloga.
I tako se rodio ovaj blog.
Ništa osobito mudro i novo u ovom blogu neće se naći. Pišem ga uglavnom kao vrstu dnevnika i objavljujem svoje fotografske uradke za koje ne mislim kako su umjetnička djela, već su po nečemu meni osobito drage, pa mi ih lijepo vidjeti kao dekoraciju mojih misli.
Sve je to i dio moje opčinjenosti napretkom ove vrste tehnologije.
No, iz toga se izrodila jedna jako dobra stvar, a to je virtualno upoznavanje drugih i suosjećanje s tuđom radosti, a bome nerjetko i tugom.
Ecco. To bi bilo to o Kosjenki. A i Regoču.

Linkovi

ljudi koje rado pročitam:

POST SECRET
NOVOGODIŠNJE LUDILO
BROD U BOCI
HEROSTRAT(IŠTE)
MENTINA
RUDARICA U SEOSKOJ IDILI
ZG DNEVNIK
012 STATION
FANNY
MUDRI I NJEGOVE PREKRASNE FOTOGRAFIJE
MELANCHOLIA
i još ih ima!!!