četvrtak, 10.07.2008.

rAdO te Se SJeTiM lJUbAwI sTaRA jEr mE sWAkA nOwa lJubAW rAzocArA

small heartlittle star
Hm...da...napokon se javljam.Nisam baš imala vremena za blog...swaki dan sam na moru..i nema me uopce doma pa...nemojte se ljutiti što vam dugo nisam ostavljala komentare....ali swe chu ja to nadoknadit..kad budem imala wremena..hehe...
Kod mene sve po starom...full sam sretna sto se tice atletike i tih gluposti skole..i tako to.....Napokon sam završila osnovnu...weee...sad sam velika...hehe....ma šalim se.......Iako bi me trebalo veseliti što su praznici..ustvari veseli me,ali sam malo i tužna..ali ne zato što volim školu,tj mučionicu ili profesore...nego zato što se moram rastati od prijatelja....moram u srednju....i više nikad nećemo biti razred,nećemo zajedno odlaziti u školu,smijati se pod satom,svađati....sve to jako će mi faliti.Prije nisam shvaćala koliko mi moj razred znači,a sada kada se moramo rastati osjećam nekakvu prazninu....znam da će mi nedostajati. Svih osam godina koje smo proveli zajedno učinile su me boljom osobom.Zajedno smo prošli kroz mnoge probleme,ali i kroz mnoge uspjehe.Zajedno smo odrasli.Iako smo svi veoma različiti,dio smo istoga svijeta,istoga razreda i zato ćemo zauvijek biti povezani.Znam da ću u životu upoznati još mnogo prijatelja,ali mislim da će mi moji prijatelji iz razreda zauvijek ostati u srcu,jer prijatelje s kojima odrasteš nitko ne može zamijeniti.
little starImage and video hosting by TinyPic


ljubawsmall heart
owako,zapela sam u ljubawnim problemima.
wishe glawnu neznam izwuc.tesko je.
sama sam.nisam sama.koliko su tu neki ljudi,
ali niciji zagrljaj ne moze zamijeniti njegow.
wishe me boli glawa od razmisljanja STA BI BILO KAD BI BILO
..wishe me boli dusa od ruznih misli,wise mi se srce raspara.
a ljubaw boli.owo sam sad skuzila,ali nikad nije owako boljelo.
boli kada wam prijatelj ne wijeruje,a kako kada was woljena osoba napusti.
a wolite do bola..a znate da je kraj??
ali drzim se.ljubaw -zaborawljeni stihowi
DAJEM SWE IZ RUKU LAKO,DAJEM I TEBE SAM TAKO!
to bih mogla reci za sebe..sama sam si kriwa za ljubawni brodolom.
to je kada ne cuwas ono sto wolis a kada izgubis tek tada shwatis
koliko ti je to zaprawno znacilo...
small heartImage and video hosting by TinyPic


i ewo jedna full ljepa pijesma


pOzdRaW i wEliKa pUsA mOjOj KeTycY kOjA jE sAd u NowAljI
iiii jEdnOm dEckU kojI jE u NjeMacKoj.dA nE mIslI dA sAm gA zAbOraWilA.






'


12:48 | Komentari (122) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.