nedjelja, 21.02.2010.

Bitter.

Vozila sam se poznatim putem. O, da si se bar zabio u semafor. To bi sve objasnilo, da. To bi ti dalo opravdanje, time bih te žalila, bio bi možda svjestan i možda bi ti bilo žao. Možda bih ti mogla doći u posjetu i onda bi mi objasnio čemu ova divna, tko zna koja zabluda po redu. O, da si se bar zabio u semafor.

Ležala sam na poznatom mjestu. O, da si barem otišao nekuda bez povratka. To bi bilo odlično. Za te situacije stvorila sam obrambeni mehanizam koji je nepogrešiv. Malo Balaševića, po novom i Cavea, dvije tri gorke pjesme, par loših dana i onda opet samo pisanje o nečemu što nije bilo. I što nije, prema tome, ni moglo biti. O, da si barem otišao nekuda bez povratka.

Okretala sam poznate brojeve. O, da si barem izgubio kutiju s tipkama. To bi bilo vrlo zadovoljavajuće. Čak te ne bih toliko ni krivila, rekla bih "ah, puka slučajnost, baš sam pehist, vidiš ti to..." i onda bih našla načina da te opravdam, tko zna, možda bi za promjenu i ti sam to učinio. Sve bi bilo lijepo, dočekala bih neki virtualni signal, riješili bi zaostatke, nastavili tapkati po minskom polju i sve bi bilo normalno. O, da si barem izgubio kutiju s tipkama.

Vraćala sam se doma sama po kiši. Imala sam kišobran, ali bila sam sama i po kiši. O, da si barem mrtav u meni. To bi bilo odlično, zabio bi se u semafor, otišao nekuda bez povratka a kutija s tipkama bila bi zauvijek izgubljena. Ja bih ti dolazila na grob i ostavljala cvijeće, pjesme, palila bih svijeće i razgovarala s tobom. Zaljubila bih se u mrtvu osobu koju nisam poznavala, ništa te ne bi moglo pokvariti, ništa ne bi mogao pokvariti, ništa ne bih mogla pokvariti. Bili bi super tako vječni i netaknuti, a sve bi imalo objašnjenje, sve bi bilo opravdano, normalno i neizbježno. O, da si barem mrtav u meni.

Ipak, semafor je razbijen od strane nekog drugog, ti nikuda ne ideš, samo se ne srećemo, a i kutija s tipkama te dobro služi, al ne okreće moj broj.
/Žao mi je, babe, al on je jako običan./
I što je najgore, very much alive.

http://www.youtube.com/watch?v=PFiLz97Drdg


12:10 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>