utorak, 21.10.2008.

*and I'm a genius, genius, i belive in God. and i belive that God belives in Claude. that's m...* ha?

njima je bilo lako.
živjeli su u vremenu kad su se morali boriti protiv kolotečine i kad su im se svi skrivečki divili.
ali bilo im je lako.
spavati na ulici.
pjevati.
plesati.
pušiti marihuanu.
i slično.

da.
hipicima je bilo lako.

a sad ni oni više ne pale u svijetu.
jedini za kojeg bi mozda pomislila da ima u sebi neke hippy krvi je mance.
al on je konobar.

danas imam kontrolni iz fizike.
pismo koje sam joj počela pisati sad više nije aktualno i ja sam lijena.
shit.
oprosti.
shy.

vani je sunce i baš je vruće.
večeras je prva proba za predstavu koju sam napisala.
tj. nije proba nego sastanak.
ispunjena sam.

ne primjecujem ljude kad prodju pokraj mene.
i volim mostar.

gadi mi se ustajanje u 7 ujutro.
i gadi mi se umor.
o kako mi se gadi.

tuzna sam jer ne mogu pjevati i plesati po suncu.
tuzna sam jer ne znam niti pjevati niti plesati.



o kako im je bilo lako.


10:11 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>