nedjelja, 21.09.2008.

...you should be stronger than me.

-ti si glupača.
--ok.
-živciraš me.
--ok.
-i ružno pjevaš.
--ok.
-PRESTANI GOVORITI OK!
--ok.

-dobro hajde oprosti.
--ok.
-al ne,stvarno me nerviraš, molim te prestani govoriti ok.
--dobro.
-hvala.
--hajde sad reci. šta želiš?
-nije do mene.
--eto do mene je.
-pa tehnički jeste jer smo ti i ja...
--shvati, NE MORAŠ mi to uvijek iznova ponavljati, pa nisam glupa, kontam da smo ista osoba.
-ok, oprosti. hladno mi je.
--da znam, i meni je bilo do neki dan hladno.
-znam. i htjela sam te pitati imaš li snage?
--naravno da imam snage. pa znaš li s kim pričaš?
-tebi je unutra bar uvijek zanimljivo. ovdje vani je malko teže
--znam. al izdrži. ako mogu ja možeš i ti. i btw. ovdje je zbrka,moram malo pospremiti.
-ja sam sobu pospremila.

--fino ti stoji crna kosa.
-hvala.
--ajde mala. možemo mi to..
-daš mi ruku?
--kad god ti zatreba. samo zatvori oči i ja sam tu. ipak zivim unutar tebe. najmanje sto mogu je da ti pruzim malo utjehe.
-a sta cu kad te volim.
--ok. al ti bi trebala biti jača od mene.

-glupačo.


23:06 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>