srijeda, 30.07.2008.

moment.

budim se.
rolete spuštene, čujem glasove iz dvorišta, znam da nije previše kasno.
deset sati.
vani sunce, ma ljeto, nema šta.

ustajem, palim računalo, klimu, tv.
tužno koliko ovisimo o tehnologiji danas.
a i ne podnosim samoću.

sazivam.
ona stiže.
grlim je.
drhtavo, kao i uvijek kad se ne vidimo dugo.

28.7.
govorim, još mjesec dana.

dolazi i ona.
kaže, manje od mjesec. dvadesetsedmog polijeće avion, dvadesetšestog kreće iz grada.
stanem.
oči se pune, ali ne dam da vide.









budim se.
rolete spuštene, ne čujem nikakve glasove iz dvorišta, znam da je rano.
ustajem.
vani pada kiša.
sve se živo spustilo na grad.
uzimam knjige i učim.
znam da danas imam hrpu obaveza.
ono što sam počela za školu, ono što sam počela za katedralu, odgovarati tri predmeta, pročitati četvrti dio harry pottera, početi sa francuskim.
zašto sam se toliko opteretila?
guess 3 times.










budim se.
rolete spuštene, čujem glasove iz dvorišta, znam da je kasno.
ustajem, pišem mail.
drugačije ne može.
danas nemam obaveza, moram jedan dan posvetiti razmišljanju.
svašta nešto preko žice.
shvatim, dugo nisam slušala muziku.
kog vraga sam uradila?
ne znam.
ništa ne znam.
vratim vrijeme unatrag.












budim se.
rolete spuštene, čujem glasove iz dvorišta, ustajem.
izlazim van iz stana u najblesavijoj odjeći koju imam.
grlim je svom snagom dok ona spušta kofer koji je kupila.

-šta ti je?
-u slučaju da mi nekad u budućnosti zafali.












*hey you.
**ej mala. long time no seen.
*misliš, dugo se nismo čule, jer tehnički, mi se ne vidimo, mi uvijek samo razgovaramo a to je različito.
**unatoč svemu, još uspiješ filozofirati?
*jednom filozof- uvijek filozof.
**kako si?
*usamljeno. tužno. očajno. pokušavam ne misliti.
**je i onda sve svališ na mene. ti si t akoja misli, ja sam ta koja osjeća.
*oprosti
**nema veze, što se mora nije teško.
*fališ mi.
**i ti meni.
*nismo se odvojile?
**bliže nego ikad.
*ironično.
**to što te podsjećam na nju?
*kako si znala?
**ti nekako uvijek zaboraviš da smo ti i ja ista osoba
*da. zaboravim. i da. podsjećaš na nju.
**vratit će se. to znaš.
*znam.
**idi sad. imaš posla.
*znam.
**sama si kriva. nisi htjela misliti o tom
*znam.
**ti i ja smo nepobjedive.
*misliš, JA sa veliko J i veliko A sam nepobjediva, kuzis, ti J, ja ...
**dobro, dobro, zašuti sad kvariš trenutak.
*yeah.





trenutak.


14:56 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>