utorak, 12.06.2007.

*nikad ne pričaju o tebi*

Nije da trazim da te cujem.
niti da pomislim na te
nikad ustvari i ne psujem
to što moram da brojim sate..

Nikad ne trazim da znam
gdje si i s kim si. nikad
i ne pokusavam da stvaram
neki dojam da mi je stalo.

I nikad ne pricaju o tebi.
ni mene kao ne zanima
ja trpim teznje u sebi
i ponekad se samo zapitam
da li je bilo potrebno
to da te odbacim
i zasto mi nije svejedno
zasto zelim da te imam, poljubim...


Nikad ne trazim da te vidim
ni da mi pricaju kako si
nije zato sto se stidim.. o ne
nego zato sto sam lažov opasni.

A lažem samo sebi.. nikom više
moj život samo trpi moje spletke
zar je nekog briga kako moje pero piše
zar su nekom potrebne ove sile gluposti?

I nikad ne pitam za tebe
jer me kao ne zanima
i mislim da spasavam sebe
a u biti samo se pitam
da li je bilo potrebno
da te iz zivota odbacim
i sad mi nije svejedno
jer stalno zelim da te imam.. poljubim..

Nikad ne pricaju o tebi
a mene kao ne zanima
i trpim težnju u sebi
i svaki Božiji dan ja se zapitam
što mi je ovo trebalo?
da sad bez tebe pokušavam
glupi ponos, i ostalo
što muškarac stavlja ispred srca, tebe, razuma...
jebi ga.


LY


00:37 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>