četvrtak, 30.11.2006.

Ja u ljubav vjerujem...

Stavi malo boje, malo crvene
Crvene ko ljubav što ne prestaje
Pa dodaj malo žute za sunčan dan
a za vedro nebo boju znaš i sam

Kaži da sam blesav,
pjevam pjesme naivne
al' ne možeš mi ništa, smijem se

Nađi sretne misli kao Petar Pan
letjeti je lako kad si bezbrižan,
pa dodaj malo boje
u ovaj sivi san
Pogledaj u nebo, nisi više sam

Kaži da sam blesav,
pjevam pjesme naivne
al' ne možeš mi ništa, smijem se

Jer ja u ljubav vjerujem,
jer ja sam opet zaljubljen

Stavi malo boje, malo crvene
crvene ko ljubav, da ne prestaje
Ma, dodaj malo boje u ovaj sivi san
ako isto misliš nećeš biti sam

Kaži da sam blesav
pjevam pjesme naivne
al ne možeš mi ništa, smijem se

Jer ja u ljubav vjerujem,
jer ja sam opet zaljubljen

Možda malo maštam,
pjevam pjesme naivne
al' ne može mi niko ništa
jer ja u ljubav vjerujem....

PARNI VALJAK


ima ona jedna pjesma; NEDJELJA, PROKLETA NEDJELJA.... smijeh

nakon ove pjesme nema potrebe za ikakvim riječima... sve bi bilo suvišno.. jedino mozda dobijete moju pjesmu.. al ne znam.. eto.. smijeh



20:12 | Komentari (8) | Print | ^ |

petak, 24.11.2006.

ajoj...

Danas je petak, u Mostaru udarni dan. mislim večer. i sad, svi izlaze navečer vani, ono, klubovi, kafici, ovo ono bla bla.. i sad.. moje prijateljice neke iz razreda su me pozvale da idem s njima. mi smo vam bile NAJBOLJE NAJBOLJE do prije godinu dana, malo manje. tada smo se nekako razisle. sto zbog razlicitih interesa, zivota, i ostalih stvari, bilo je tu i raznih svađa i svega ali smo se nekako našle, najviše na exkurziji i opet smo ok. i sad, one izlaze petkom i sad su pozvale mene koja NE izlazim jer mi ej osobno to glupo, sjedenje u kaficu, mislim, ipak je jos uvijek malo rano. ali ipak idem, jer encu da ispadnem kucka, a i nekako mi se bude s njima, drago mi je kad vidim da smo back together nekako. i nije da mi se ne bude s njima, ali jednostavno ne volim te kafice sa narodnjacima i ovaj grad petkom opcenito ne volim, osjecam da tu ne pripadam. i veceras, aj moram bit sto prirodnija mogu, ali kako kad se ne osjecam prirodno.

to je jedan od problema koji ce vjerovatno za par sati biti rijesen. nadam se da ce se ovaj post moci objaviti i da su prestali oni radovi. :D

kako sam se nekako intezivno posvetila slusanju EVANESCENCE-a. pjesme su im predobre.
jao kako sam se danas dvaput pobila. prvo sa ineskom onda sa ivom., ruke su mi crvene od noktiju ahahhha..
a je ludo bilo.

u skoli danas ja mislim da sam bila jedna od onih koji misle da nikad nece prezivjeti dan [koji btw. jos nije gotov] i onda ga prezive. sto ne znaci da ja jesam, jer me ceka sad najtezi dio. uuff..=)

ali nema veze, sigurna sam da ce sve proc u najboljem redu, ipak sam ja ja..:P ahahhaa

aj necu vas vise morit, znam da sam mora. eto.. kiss volim vas...

daj Bože da se objavi


18:03 | Komentari (5) | Print | ^ |

utorak, 14.11.2006.

Everybody hurts

Shvatila sam jedno. Iako je ovaj svijet postao totanlo besmislen i iako ima jako malo normalnih ljudi, ne trebamo gubit vjeru u život, u sebe, u sreću i LJUBAV.. wink jer, svi smo mi nekad tužni, svi ponekad plačemo i svi smo povrijeđeni ponekad.. al tada treba stisnuti zube and go on...
dosadna sam jelde? ah.. sta cu.. takva sam.. :D
evo kao sto vidite, vratila se moja complicated, ljepotica..=)
vec ima vise komentara od mene.. grrr... nut
kao sto vidim, niste se bash raspisali na onu moju teoriju dolje. ne zamjeram vam, post je ionako bio bezze..

Eh.. kako mi je krivo sto u nedjelju necu na misu.. no
I am going to heaven! hrvatska
Lijepo moje more..=) otkad nisam bila.
jao ljudi, da vidite danas skandala u skoli..!! aaa..

Mi smo imali probu za Večer Šimićeve poezije, [pošto idem u Oš. Antuna Branka Šimića, svake godine održavamo manifestaciju koja se zove Večer Šimićeve poezije.] i probavali pjesme i scenarij. to je, btw. u ponedjeljak u 6 mislim, pozvani ste ko god može da dođe.. smokin ahahhaha.... ja vam vodim i recitiram jednu pjesmicu.. ahahah...=) cerek

I sad, upada vjeroučitelj na sat i govori razrednici MOŽETE LI MALO IZAĆ.. i izađe razrednica, i on priča kako ovaj jedan momak ne dopušta da se normalno nastava održava, smeta, ovo ono, vako nako. i ugl. dođe momak na hodnik i počne govorit UBIT ĆU TE, UBIT ĆU VAS SVE, SVE ĆU VAS POUBIJAT!! odvede ga vjeroučitelj kod pedagogice on joj razbaca papire po stolu, sruši kemiske na pod, totalni joj nered napravi u uredu. i na kraju ode iz škole.

Svašta i u ovoj našoj školi..

Lijepi moji, ja vas pozdravljam, i očekujem komentare.. =) ma ne morate ak vam se ne da..

kiss


21:02 | Komentari (8) | Print | ^ |

subota, 11.11.2006.

Jadan li je ovaj svijet...

MINIMALIZAM- LETU ŠTUKE

To Nije nikakva posebna kuća,
to nije nikakav poseban vrt.
Tu nema puno žena, nema bazena,
na oko dosadno je na smrt.

Al' oko mene su posebni ljudi,
svi zanimljivi, ekscentrični.
Čelične felge i plastične grudi
i svi su digitalni električni.

Spoji slatko i slano, to ide,
ali kruške i jabuke ne.
Spoji crnu i bijelu nek boji,
siva je slika svijeta, zar ne?

A svi bi htjeli biti novi i čudni
ili bar blještavi cirkusanti.
Dok mnogi spavaju neki su budni
sami, sa svemirom na ti.

To je minimalizam,
al' ne zna primitivizam
šta je to minimalizam.
To je minimalizam,
svi vide, niko da prizna
koja to gazi nas čizma.

Bogati roditelji ne žale,
za svoju dječicu dat će baš sve.
Prodaju šume i hidrocentrale
i drže pola države.

Zato im potomci veselo žive,
ne rade ništa a imaju sve.
Čisti kokain i ruke od svile
i tuđe gladne godine.

To nije minimalizam,
al' ne zna primitivizam
šta je to kapitalizam.
To nije minimalizam,
svi vide, niko da prizna
koja to gazi nas čizma
...nacionalizma

"Nije vam odgovaralo da svi budemo jednaki i da nema ovakvih razlika među ljudima! Nije se rat ni završio, a ti si se vratio sa pošteno zarađenim kapitalom. Pre tebe, njih hiljadu. Posle tebe još hiljadu! Da ponovo zidate dvorce i zamkove. Da ponovo tlačite i uništavate ljude. Jeli?"


-Letu Štuke, 2005-

Isplati se kupiti ovaj Cd, svi koji neste još, kupite. joj, shvatila sam kako su ljudi grozni, kako nemaju pojma šta je ljubav, prijateljstvo. svi gledaju samo svoju guzicu.


14:29 | Komentari (6) | Print | ^ |

petak, 03.11.2006.

A ne znam.. veri veri strejndž...!

Glup naslov i naravno nema nikakve veze sa postom koji ce nikako izgledat jer ne znam o cemu da pisem. al nije vazno. vazno je to da...... nista nije vazno.. jao tako mi je dosadno!!!!!!!!!!! al nije vazno.. aaaaaaaaaaaaaaaa sta ovo govorim. nema veze..

jao slusajte vic;

KAKO JE MUJO POSTAO ATEIST??
-UBILI BOGA U NJEMU!!!-

ahahhahahhahahaa

ma nisam o tom htjela pricati. naime, otkrila sam stranicu za besplatno slanje sms-ova na bilo koji broj na svijetu! naughty wuhu!

ma looda sam ja.. jao znate sta je danas bilo?? ne znam ni ja, sta je bilo?

dosadno mi jeeeee. ah daaaaaa.. nisam vam ispricala sta je bilo za SVI SVETE. kod babe na rucku. e pa nije bilo nista zanimljivo, ovaj put nista nije zagorilo.

i eto tako tece moj zivot.. nista posebno. javim vam se brrrzoooo...=)


21:02 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>